Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@07:21:13 GMT

تهاجم فرهنگی بزرگترین تهدید جامعه است

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۲۳۱۲

تهاجم فرهنگی بزرگترین تهدید جامعه است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز بزرگترین تهدیدی که جامعه ما را به مخاطره انداخته، تهاجم فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم افتتاح کتابخانه امیرکبیر آماد و پشتیبانی نزاجا گفت: تهاجم فرهنگی، امروز بزرگترین تهدیدی است که جامعه ما را به خطر انداخته و اصالت فرهنگی ما موجب ایستادگی در مقابل این تهدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به یاری خدا و با تکیه بر فرهنگ قرآنی و تبعیت از ولایت فقیه در مقابل این شبیخون فرهنگی نیز پیروز خواهیم شد.

وی جوانان را آماج اصلی تهدیدات فرهنگی دشمن دانست و تاکید کرد: باید برای مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمن ابزرار‌هایی داشته باشیم که یکی از آن‌ها کتاب است که در همین راستا این کتابخانه به همت فرماندهی آماد و پشتیبانی مرکز نیروی زمینی ارتش برای سربازان عزیز احداث شده است که جای بسی تقدیر و تشکر دارد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: امیر حیدری ارتش جمهوری اسلامی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۲۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئویی جذاب از پهپادهای خودکار انتحاری اوکراین که دوست و دشمن را تشخیص می دهند

ویدئویی از آزمایش‌های میدانی پهپادهای FPV انتحاری اوکراین منتشر شد که دوست و دشمن را تشخیص می دهند.   به گزارش عصر ایران به نقل از کانال پارتیزان؛ اوکراینی‌ها ویدئویی از آزمایش‌های میدانی پهپادهای FPV انتحاری منتشر کرده‌اند که دارای سیستم‌های خودکار پردازش تصویر و رهگیری هدف است.    بدین ترتیب تمام سامانه‌های اخلاگر رادیویی که با استفاده از جمینگ ارتباط اپراتور انسان با کوادکوپتر آنها را منحرف و دفع می‌کردند، در مقابله با این پهپاد ناکارآمد می شوند چرا که با قطع ارتباط میان اپراتور و این پهپاد، ادامه مسیر پرواز را کوادکوپتر انتحاری با استفاده از الگورتیم‌های پردازش تصویر و رهگیری هدف به طور خودکار انجام می‌دهد.   درنتیجه تهدیدات این پهپادهای خودکار انتحاری  باید با استفاده از سامانه‌های دفاع سخت، از جمله سامانه‌های امواج متمرکز مایکروویو، لیزر و انواع سامانه‌های ضدهوایی سرنگون کرد.    در جنگ اوکراین به نوبه خود با تهدیدات مدرن روبه‌رو هستیم حالا همین تهدیدات درحال بروزرسانی و پیشرفت هستند که چالش‌های خطوط مقدم را دو چندان می‌کند.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • امیر محمودی: جوانان ما به تهدیدات پاسخ قاطع خواهند داد/ غزه در مقابل تمام دنیا ایستاده است + فیلم
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • ویدئویی جذاب از پهپادهای خودکار انتحاری اوکراین که دوست و دشمن را تشخیص می دهند
  • اجرای طرح حجاب حیا و عفت عمومی جامعه را تقویت می‌کند