Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@11:12:47 GMT

گلایه سپاهان؛ چه کسی پاسخگوی اشتباهات می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۲۳۵۴

گلایه سپاهان؛ چه کسی پاسخگوی اشتباهات می‌شود؟

تیم فوتبال سپاهان در شرایطی با تساوی یک بر یک مقابل پارس جنوبی جم 2 امتیاز حساس را از دست داد که معتقد است سه پنالتی برای این تیم گرفته نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، آنطور که کارشناسان در برنامه فوتبال برتر گفته‌اند، اکبریان می‌توانسته در دیدار سپاهان برابر پارس جنوبی جم سه پنالتی دیگر به استثنای پنالتی که برای این تیم گرفت و محمد کریمی آن را به اوت زد، بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این سه صحنه در شرایطی رخ داده که سپاهان با یک گل از میهمانش جلو بوده و مسئولان این تیم اعتقاد دارند که اعلام پنالتی می توانست نتیجه دیگری برای این بازی رقم بزند.


در همین رابطه کانال رسمی تیم فوتبال سپاهان متنی با شرح زیر در انتقاد به داوری برای این تیم طی فصل و به خصوص دیدار برابر پارس جنوبی جم منتشر کرده است: 


« جدا از مباحث فنی که جای مطرح کردنش اینجا نیست و کارشناسانی که غرض ورزی خاصی با سپاهان نداشته اند به آن پرداخته‌اند و از آماری که تیم فوتبال سپاهان در مقابل رقبایش ثبت کرده، تحسین می کنند، بد نیست کمیته داوران فدراسیون فوتبال هم نگاهی به عمل داورانش و سرنوشتی که آنها برای تیم ها رقم می زنند، داشته باشد. در این سه صحنه ای که کارشناس داوری مختلف رای به اعلام پنالتی دارند، داور مسابقه آقای اکبریان معلوم نیست به چه دلیل اینقدر راحت از حق تیمی که شایسته کسب پیروزی و گرفتن سه امتیاز بود، عبور می کند؟! از پنالتی اول که پاس رو به عقب محبی با دست مدافع حریف به مقصد نرسید تا زدن پای منصوری و در نهایت هل دادن محبی در محوطه جریمه؛ این ها سه صحنه ای بود که داور می توانست به سادگی با سوت های درست، در رسیدن سپاهان به حقش کمک کند ولی افسوس که در طول فصل بارها شاهد این اتفاقات بوده‌ایم ولی عزمی برای تغییر آن نه. 


 سپاهان همیشه در مقابل مسئولان فوتبال ایران و تصمیماتی که می‌گیرند، موضع پذیرش را در دستور کارش قرار می دهد ولی آیا حالا کسی هست که پاسخ این امتیازات از دست رفته، نه تنها در بازی برابر پارس جنوبی جم که مسابقات دیگر لیگ تا هفته بیست و چهارم را بدهد؟ آیا وقت آن نیست که پاسخ قانع کننده تری برای از دست رفتن 2 امتیاز ما در این بازی داده شود؟ دو امتیازی که شاید موقعیت ما نه برای قهرمانی که برای کسب سهمیه آسیایی را به خطر بیاندازد......


 همیشه مسئولان باشگاه ها و مربیان فوتبال در قبال نتیجه نگرفتن، ملزم به پاسخگویی هستند و حالا ما می خواهیم بدانیم در قبال این اشتباهات جبران ناپذیر چه کسی پاسخگو است.»

کمیته داوران فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمیته داوران فولادمبارکه سپاهان پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۲۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک خودی در انزلی به داد سپاهان رسید

به گزارش "ورزش‌ سه"، سپاهان با شکست یک بر صفر به رختکن رفته بود و به همین مورایس شاگردانش را با تفکراتی کاملا تهاجمی در نیمه دوم وارد زمین کرد.
حملات سپاهان سرانجام در دقیقه 54 روی پاس تماشایی و دقیق رضا شکاری به ثمر نشست؛ جایی که شهریار مغانلو توپ را در اختیار گرفت و از فرعباسی عبور کرد، اما خطای سنگربان ملوان سبب شد تا مرتضی منصوریان داور مسابقه در سوت خود به نشانه پنالتی بدمد.

ویدئو: 330622

شهریار که در بازی قبلی هم به شکلی مشابه خودش پنالتی گرفته بود و موفق شده بود تک گل پیروزی بخش تیمش را در دربی اصفهان به ثمر برساند، به شکل کاملا مشابه در انزلی هم اتفاقات بازی قبلی را رقم زد.

البته مهاجم سپاهان برخلاف بازی قبلی به دلیل دورانی که در ملوان حضور داشته، جشن گل به پا نکرد تا به این شکل احترام خود را به تیم سابقش در دوران خدمت سربازی نشان داده باشد.

این سیزدهمین گل مغانلو بود که سبب بیشتر شدن فاصله او از سایر مدعیان در صدر جدول گلزنان لیگ بیست و سوم شد.

دیگر خبرها

  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • شهریار و رامین یک قدم تا 20 شدن!
  • گلایه‌های تند سیاوش اکبرپور
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • گلایه سپاهان از گزارشگر مسابقه با ملوان
  • مسوولیت  باخت را می‌پذیرم
  • گل اول سپاهان به ملوان + فیلم
  • یک خودی در انزلی به داد سپاهان رسید