Web Analytics Made Easy - Statcounter



مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران شرایط محدودیت‌های یک هفته‌ای اماکن ورزشی را تشریح کرد.

به گزارش فارس، رضا گل‌محمدی در مورد انتشار بیشتر شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌های جدید گفت: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا استان کلیه‌ باشگاه‌های بدنسازی، استخرهای سرپوشیده به مدت یک هفته تعطیل شدند و رشته‌های پربرخورد مثل کشتی و رشته‌های رزمی که پیش از این هم تعطیل بودند این تعطیلی‌شان ادامه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه محدودیت‌ها شامل رشته‌هایی مثل فوتبال می‌شود یا نه گفت: خیر در حال حاضر رشته‌های انفرادی روباز و فوتبال با مشکلی مواجه نیستند و به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فعالیت با یک سوم ظرفیت مجاز به فعالیت خواهند بود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان در مورد اینکه در صورت شیوع گسترده‌تر کرونا و بدتر شدن اوضاع چه تصمیمی گرفته خواهد شد عنوان کرد: در حال حاضر بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا استان یک هفته اماکن ورزشی که گفتم تعطیل شده هستند و هر تصمیم جدیدی مبنی بر بازگشایی یا ادامه تطیلی براساس مصوبات این ستاد انجام خواهد شد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۲۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین استقلال تعطیل شد

به گزارش قدس آنلاین، با تصمیم کادر فنی تیم فوتبال استقلال، تمرین امروز این تیم برگزار نخواهد شد و بازیکنان به استراحت می‌پردازند.

 تمرینات استقلال از فردا برای آماده‌سازی دیدار با تراکتور تبریز در کمپ حجازی پیگیری خواهد شد.

تیم استقلال چهارشنبه هفته آینده در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • بیش از ۶۲ درصد داوطلبین کنکور مرحله اول در خراسان رضوی را زنان تشکیل می‌دهند
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • محدودیت «تیک‌تاک» در آمریکا احتمالاً هفته آینده به تصویب سنا می‌رسد.
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • تمرین استقلال تعطیل شد