Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@13:24:33 GMT

روان جامعه از ‎فیک‌نیوزها آرامش ندارد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۲۴۰۲

معاون دفتر رئیس‌جمهوری گفت:متاسفانه در این روزها که سلامت مردم در تهدید کروناست، روان جامعه نیز از ‎فیک‌نیوزها آرامش ندارد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، علیرضا معزی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:

«‌دیروز جلسه‌ی شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا با نخستین حضور رئیس ‎مجلس یازدهم و رؤسای کمیسیون‌های اقتصادی و برنامه و بودجه‌ی پارلمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه‌ای امیدبخش که تصویر سزاواری از نقشه‌ی راه رهبری برای تعامل قوا ارائه داد.

‌برآیند و برونداد پنجاه‌ویکمین جلسه‌ی هماهنگی اقتصادی قوا، اراده‌ی آشکار برای هم‌افزایی قوا در مقابل دشواری‌های تحمیلی به کشور بود آن‌چنان که ادبیات همدلانه و رویکرد تعاملی سران قوا نسبتی با جوزدگی‌ها، مجادلات و حاشیه‌سازی‌های بیرونی نداشت.

‌دور از انتظار نبود که خالقان فضاسازی‌های رسانه‌ای که هر روز خبری جعلی را روی خط می‌فرستادند، این‌بار هم داستان‌سرایی کنند و خلاقانه دیالوگ بنویسند. متاسفانه در این روزها که سلامت مردم در تهدید کروناست، روان جامعه نیز از ‎فیک‌نیوزها آرامش ندارد.»

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنامه و بودجه جامعه رسانه سلامت برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۲۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده اساسی‌ترین رکن جامعه و مدنیت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان هرمزگان که با حضور خانواده‌ها در جزیره قشم برگزار شد، خانواده را اساسی‌ترین رکن جامعه و مدنیت اسلامی دانست و اظهار کرد: انسان به صورت ذاتی موجودی مدنی و اجتماعی است و خانواده نقش مهمی در این مدنیت ایفا می‌کند.

وی با ذکر این نکته که خانواده امروز در دنیا تقلیل به زندگی در زیر یک سقف پیدا کرده است، عنوان کرد: خانواده دارای اصول و عناصری است که باید به آن توجه داشت چراکه زیر سقف بودن بدون دارا بودن شاخصه‌ها اهمیت زیادی ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، آرامش را یکی از اصول اساسی خانواده دانست و بیان کرد: هر عضو خانواده مسئولیت‌هایی را بر عهده دارند. پدر خانواده وظیفه مهم تزریق آرامش و امنیت خانواده‌ها را بر عهده دارد و پس از آن نیز مادر وظیفه بسیار مهمی برای ایجاد فضای امن و آرام خانواده بر عهده دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، عشق و مودت را یکی دیگر از اصول و بنیان‌های مهم خانواده دانست و گفت: اگر محبت و مودت در خانواده حاکم نباشد، گرمی کانون خانواده را خواهد گرفت. اولین معلم عشق و محبت برای کودکان پدر و مادر هستند؛ چرا که وقتی فرزند عشق و محبت والدین را می‌بیند، همین عشق را به فرزندان خود تزریق خواهد کرد.

وی رحمت را محصول عشق و آرامش دانست و خاطرنشان کرد: رحمت در ابتدا از سوی خداوند نازل می‌شود و لایه‌های مختلف خانواده را در بر می‌گیرد.

کد خبر 6087672

دیگر خبرها

  • خانواده اساسی‌ترین رکن جامعه و مدنیت اسلامی است
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • اضافه شدن یک پرواز از فرودگاه شهرکرد
  • وعده صادق یک نمونه از نتایج ملموس «ما می توانیم» بود
  • هیئت اقتصادی و تجاری هرمزگان عازم چین می‌شود 
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • الکترونیکی شدن مجوزهای صنوف
  • حسینی‌پور رئیس دبیرخانه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • «سید محمود حسینی پور» رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد + سوابق
  • «سید محمود حسینی پور» رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد