Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@19:37:32 GMT

دستگیری سوداگر مرگ در ایوان

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۲۴۷۵

دستگیری سوداگر مرگ در ایوان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ سعید عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: به منظور برخورد با سوداگران مرگ و مبارزه با هنجار شکنان و حفظ سلامت جامعه ، طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان ایوان اجرا شد .

او ادامه داد: ماموران پاسگاه انتظامی سراب ، سوداگر مرگی که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت می‌کرد را شناسایی کردند و در یک عملیات موفق پلیسی دستگیر نمودند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عالی پور مطرح کرد: پس از دستگیری این سوداگر مرگ ، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از انواع مختلف از او کشف شد .

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد ، بیان کرد: اجرای این طرح در آینده نیز ادامه خواهد داشت و با سوداگران مرگ و عرضه کنندگان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی انجام خواهد گرفت .

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سوداگر مرگ توزیع مواد مخدر امنیت اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۲۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زنی که با موتورسیکلت برقی تریاک توزیع می‌کرد

به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در تشریح جزئیات خبر دستگیری زنی مواد فروش در شمال پایتخت گفت: چندی پیش مأموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب پرونده‌ای را مورد بررسی قرار دادند که حکایت از آن داشت، زنی مواد فروش به نام "سارا" با یک دستگاه موتورسیکلت برقی اقدام به جابجایی و توزیع مواد مخدر می‌کند.

سرهنگ باباپور ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی فشرده مشخص شد متهم به شکلی بسیار ماهرانه، ضمن جاسازی مواد مخدر در بدنه موتورسیکلت اقدام به توزیع می‌کند.

وی اضافه کرد: رصد لحظه به لحظه فعالیت این زن مواد فروش ادامه یافت تا اینکه با هماهنگی با مقام قضائی دریک عملیات ضربتی در منزلش دستگیر و در بازرسی از موتورسیکلتش در پارکینگ، ۶ کیلوگرم تریاک از بدنه آن کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه به پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

کد خبر 6081139

دیگر خبرها

  • طرح آرامش در نیشابور اجرا شد
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری زنی که با موتور موادفروشی می‌کرد
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت برقی تریاک توزیع می‌کرد
  • رای دیوان عالی کشور در مورد قانون مبارزه با مواد مخدر
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران