Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@11:22:38 GMT

کار احداث خط دوم انتقال آب به یزد از سر گرفته می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۲۷۸۲

کار احداث خط دوم انتقال آب به یزد از سر گرفته می‌شود

محمدصالح جوکار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: قرارگاه خاتم الانبیا در حال حاضر در یزد دو پروژه بسیار مهم شامل خط دوم انتقال آب به یزد و راه آهن یزد اقلید در دست احداث دارد ضمن اینکه قرارگاه خاتم الانبیا در حوزه معادن یزد نیز فعال است.

وی عنوان کرد: بر این اساس از مدتها قبل پیگیر سفر فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا به استان یزد بودیم که بر این اساس روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، یزد میزبان فرمانده این قرارگاه و مسئولان آب نیرو به عنوان مجری خط دوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوکار بیان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده، جلسه سه جانبه ای بین مسئولان استان، استاندار و مجموعه دستگاه‌هایی که مرتبط با مسئله انتقال آب هستند و مسئولان آب نیرو و فرمانده قرارگاه خاتم برگزار می‌شود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس اظهار داشت: خط دوم انتقال آب مدتهاست که به دلیل عدم تأمین منابع مالی متوقف شده بر این اساس در تلاشیم با توافقی که در جلسات روز پنجشنبه انجام می‌شود، این خط فعال شود.

جوکار ادامه داد: یک بخش تعهدات بر عهده استان یزد و یک بخش بر عهده آب نیرو خواهد بود و تأمین اسناد خزانه و بخش اجرایی هم بر عهده قرارگاه است که با ظرفیت و توانمندی‌های قرارگاه هرچه زودتر این خط اجرایی می‌شود.

وی یادآور شد: در مورد خط آهن یزد اقلید هم با توجه به ضرورت و اهمیت این خط که اتصال یزد را به جنوب کشور رقم می‌زند، مذاکراتی انجام می‌شود و امیدواریم بتوانیم اعتبارات سال ۹۹ این خط را جذب کنیم.

جوکار، دیدار با فرمانده سپاه، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، بازدید از پروژه‌های قرارگاه و … از برنامه‌های این سفر است.

کد خبر 4974365

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا گرگان قزوین شهرکرد ستاد مقابله با کرونا حجاب و عفاف ایلام بیرجند خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان استانداری سمنان قرارگاه خاتم انتقال آب خط دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۲۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بیش از ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر به خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از ورود بیش از ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر زائر به استان و مشهد خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد در جلسه قرارگاه عملیاتی مرکزی خدمات سفر زائران خراسان رضوی اظهار کرد: از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ لغایت ششم فروردین ۱۴۰۳ مجموعا ۶ میلیون و ۸۷۹ هزار و ۸۸ نفر به استان خراسان رضوی و مشهد سفر کرده‌اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی ادامه داد: بیشترین زائران با ۵ میلیون و ۷۳۸ هزار و ۲۱۱ نفر از طریق وسایل حمل و نقل شخصی وارد این استان شده‌اند. هم چنین ۵۲۹ هزار و ۸۶ نفر با وسایل حمل و نقل عمومی جاده‌ای، ۳۴۹ هزار و ۹۱۹ نفر از طریق راه آهن و ۲۱۶ هزار و ۸۷۲ نفر از طریق فرودگاه در این ایام به استان و مشهد الرضا (ع) وارد شده‌اند.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، وی خطاب به مسافرانی که قصد سفر به مشهد دارند، توصیه کرد: زائران عزیز قبل از اینکه به سمت مشهد عزیمت کنند، محل اقامت خود را رزرو کنند، در همین راستا تلفن ۰۵۱۳۷۰۴۵ قرارگاه عملیاتی خدمات سفر شهرستان مشهد برای هدایت، راهنمایی و دریافت شکایت زائران و مسافران پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مشکل کمبود آب شرب شمال ابهر مرتفع می‌شود
  • فعالیت درمانگاه خاتم الانبیاء (ص) مهاباد از سرگرفته می‌شود
  • علت تعطیلی درمانگاه خاتم الانبیا چیست؟ فرماندار مهاباد: ممانعتی برای فعالیت نیست
  • ددمنشی رژیم صهیونیستی با قطعنامه شورای امنیت پایان‌پذیر نخواهد بود/ لزوم تصویب قطعنامه‌های بازدارنده
  • ۵۵ نفر از جهادگران برتر بیرجند تجلیل شدند
  • ورود بیش از ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر به خراسان رضوی
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • جلوگیری از اضافه برداشت ۲.۳ میلیون مترمکعب آب در خاتم و مروست
  • تشییع پدر شهیدان جوکار در کازرون
  • جلوگیری از اضافه برداشت ۲.۳ میلیون مترمکعبی آب در خاتم و مروست