Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@13:25:32 GMT

آتش‌سوزی نیزارهای جاده اهواز ـ اندیمشک مهار شد‌

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۲۸۴۵

آتش‌سوزی نیزارهای جاده اهواز ـ اندیمشک مهار شد‌

گروه استان‎ها ـ آتش‌سوزی نیزارهای در مسیر اصلی اهواز ـ اندیمشک که باعث اختلال تردد در این مسیر شده بود با حضور به موقع نیروهای سازمان آتش نشانی مهار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، آتش سوزى نیزارهای جاده اهواز - اندیمشک که عصر امروز اتفاق افتاده بود، با حضور آتش نشان مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرمای بالای هوا و خشک بودن نیزارها سبب شده که در کنار جاده‌ها هر سال شاهد آتش‌سوزی‌ باشیم. این آتش سوزی ضمن نابودی تنوع زیست محیطی، باعث آلودگی هوا و اختلال در تردد ماشین‌ها می‌شود.

آتش در جنگل‌های زاگرس همچنان زبانه می‌کشد / حریق در جنگل‌های دمچنار 4 روزه شد+تصاویرآتش در ارتفاعات شهرستان فسا مهار شد/ نگرانی از شعله‌ور شدن مجددگزارش| تراژدی غمناک «آتش» در زاگرس / دمچنار طعمه حریق شد / آتش دست‌بردار ‌جان درختان بلوط نیست

عصر امروز نیزارهای جاده اهواز اندیمشک دچار آتش سوزی و کاهش دید برای رانندگان مسیر اهواز- اندیمشک شد که با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی مهار شد. وزش باد کار را برای مهار کامل آتش مشکل کرده اما آتش تا حد زیادی کنترل شده است.

دلیل وقوع این آتش سوزی هنوز مشخص نیست و میزان خسارت نیز برآورد نشده است. گفتنی است میزان آتش سوزی ها در 4 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 30 درصد کاهش یافته است.

به گزارش تسنیم، مدتی پیش نیز نیزارهای جاده آبادان- اهواز دچار حریق شده بودند که با حضور چهار خودروی مهارآتش و یک دستگاه تانکر آبرسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز مهار شد.

انتهای پیام/341/ش

R41468/P/S6,57/CT11 بیشتر بخوانید... کهگیلویه و بویراحمد| شعله‌های آتش در جنگل‌های "دمچنار" همچنان زبانه می‌کشد علت آتش‌سوزی در جنگل‌های قره‌داغ در دست بررسی است/ نیاز منطقه به پایگاه دائمی اطفای حریق هوایی ۷۰ درصد آتش‌سوزی در جنگل‌های ارسباران مهار شده است/تندبادهای لحظه‌ای باعث تشدیدحریق می‌شود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیزارهای جاده آتش سوزی مهار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۲۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش در خودروی سواری

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت با اشاره به مهار آتش‌سوزی خودروی سواری در رشت، گفت: در جریان این حادثه راننده خودرو به شدت مصدوم و دچار سوختگی شد.

شهرام مومنی امروز چهارم اردیبهشت ماه با اشاره به جزییات آتش سوزی در خیابان معلم رشت، اظهار کرد: حادثه آتش سوزی یک دستگاه خودروی پراید در محوطه رستورانی واقع در خیابان معلم، ابتدای حسین آباد امروز، چهارم اردیبهشت به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی با اشاره به اعزام سه خودروی آتش نشانی به همراه هفت آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه، افزود: به محض رسیدن آتش نشانان شعله وری یک دستگاه خودروی پراید در محوطه رستوران مشاهده می‌شد که سریعا نسبت به مهار و اطفای آتش و اجرای تمهیدات ایمنی از سوی آتش نشانان اقدام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازداشت عامل آتش سوزی در منطقه لار زاهدان قاچاق سوخت 3 نفر را در جنوب کرمان قربانی کرد

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • مهار حریق گسترده در دامداری سمنان
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان