Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@14:48:26 GMT

سهراب بختیاری زاده سرمربی جدید شهرخودرو

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۲۸۶۱

سهراب بختیاری زاده سرمربی جدید شهرخودرو

در حالیکه قرار بود نام سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی تیم جوانان ایران معرفی شد، این بازیکن سابق تیم ملی به عنوان سرمربی جدید تیم شهر خودرو اعلام شد.

به گزارش "ورزش سه" در شرایطی که امروز رسانه‌ها خبر از مذاکره باشگاه شهر خودرو با چند گزینه داده بودند در نهایت سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی جدید شهر خودرو انتخاب شد؛ بختیاری زاده که مربیان جوان فوتبال ایران به شمار می‌رود و سابقه حضور در تیم های استقلال، صبا، فولاد و استقلال خوزستان را دارد با نظر فرهاد حمیداوی به عنوان مالک باشگاه، از فردا کار خود را به عنوان سرمربی در این باشگاه مشهدی شروع خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بختیاری زاده بعد از یک جلسه طولانی با مالک باشگاه، حکم خود را از وی دریافت کرد تا دوباره با سید مهدی رحمتی بازیکن باتجربه عنابی‌پوشان در این تیم قرار گیرد؛ در بین بازیکنان شهر خودرو، اکبر صادقی هافبک تاثیرگذار این تیم نیز از همبازیان سابق سهراب محسوب می‌شود.

 

بختیاری زاده از مربیان آینده‌دار فوتبال ایران است که قرار بود به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان ایران معرفی شود اما برخی مسائل تازه و اتفاقاتی که در از سوی برخی از افراد در فدراسیون رخ داد، این مسئله را به تعویق انداخت تا سهراب، عطای کار کرد در رده ملی را به لقایش بخشد و به عنوان سرمربی تیم باشگاهی کارش را آغاز کند.

 

وی سابقه سرمربیگری در تیم های استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان را نیز دارد و برای اثبات شایستگی‌های خود تا انتهای فصل فرصت دارد؛ او جانشین مجتبی سرآسیایی شده که چندی پیش از سمت خود استعفا داد. همچنین کوزین مربی  ایتالیایی کار شهر خودرو نیز کار خود را به عنوان مربی ادامه خواهد داد.

سهراب بختیاری‌زاده استقلال خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سهراب بختیاری زاده استقلال خوزستان سهراب بختیاری زاده عنوان سرمربی شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۲۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتقادات مرحوم نادر طالب‌زاده از زبان ده‌نمکی + فیلم

مسعود ده‌نمکی روزنامه‌نگار، فعال سیاسی و فیلم‌ساز ایرانی که با فیلم سینمایی اخراجی‌ها به شهرت رسید و شناخته شد با حضور در برنامه برمودا در شبکه نسیم در خصوص اعتقادات مرحوم نادر طالب‌زاده درباره سینما و برخی افراد، مطالبی را بیان کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • جراحی زیبایی کامران نجف‌زاده؛ از عمل بینی تا کاشت مو!
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر + فیلم
  • اعتقادات مرحوم نادر طالب‌زاده از زبان ده‌نمکی + فیلم
  • سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهددر لیگ عراق
  • نمایشگاه خوشنویسی سپهر سهراب + فیلم
  • وقتی طرفدارانش سهراب سپهری را نمی‌شناختند! + فیلم
  • امروز با سهراب سپهری: بايد دويد تا ته بودن
  • «ابدواره» سهراب سپهری در کاشان برگزار شد