Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر محمد علی شجاعی عصر امروز در کارگروه تنظیم بازار خراسان شمالی اظهار کرد: در تعیین قیمت مرغ هدف ما بررسی تمامی جوانب در چهارچوب قوانین و مقررات، لحاظ کردن منافع همگان و سپس تصمیم‌گیری کلی است.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا بهترین تصمیم را با در نظر گرفتن منافع همگان بگیریم لذا تا فردا ظهر یک نماینده از سوی مرغداران هر شهرستان، یک نماینده از سوی کشتارگاه و یک نماینده هم از سمت توزیع کنندگان راهکارهای عملی خود را به صورت مکتوب به سازمان صمت اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: من کار خود را انجام می‌دهم و کاری به سایر استان‌ها ندارم البته توان خرید مردم استان راهم در نظر می‌گیرم زیرا متأسفانه نبود چرخش مالی بالا و درآمد پایدار در این استان حاکم است.

شجاعی در انتها با اشاره به قیمت فعلی مرغ در استان بیان کرد: ما با آنالیز کردن به نرخ مصوب مرغ دست نیافته‌ایم بلکه این قیمت بر اساس قیمت ستاد تنظیم بازار کشور است.

کد خبر 4974348

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی تنظیم بازار ستاد تنظیم بازار ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا گرگان قزوین شهرکرد ستاد مقابله با کرونا حجاب و عفاف ایلام بیرجند خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۲۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ لاستیک بر اساس وزن تعیین نمی‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، عباس علی‌آبادی، وزیر صمت (صنعت، معدن و تجارت) در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، اظهار داشت: در پی توافق با انجمن لاستیک، به زودی مشکلات این بخش حل می‌شود.

علی‌آبادی تصریح کرد: قیمت‌ لاستیک، برای تشویق تولیدکنندگان، بر اساس وزن تعیین نخواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نماینده فلسطین در شورای امنیت: هیچ دولتی نباید مصون از مجازات باشد/ نماینده تل‌آویو تهدید کرد
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • نماینده بسکتبال خراسان شمالی حریف خود را شکست داد
  • رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی خراسان شمالی از گلایه مندی کشاورزان استان از افزایش قیمت کودهای شیمیایی در آغاز سالجاری خبر داد
  • قیمت جدید پژو پارس اعلام شد+ سند
  • قیمت‌ لاستیک بر اساس وزن تعیین نمی‌شود
  • قدردان نعمت سپاه پاسداران و ارتش دلاور هستیم
  • نماینده‌ها منافع ملی را اولویت قرار دهند
  • چالش تامین کودهای کشاورزی در خراسان شمالی
  • اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالفت کرد