Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

محمدباقر قالیباف سه‌شنبه شب در گفت وگویی تلویزیونی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ قانونگذاران باید قانونی که می‌نویسند ذی نفعش مردم باشند و در راستای حل مشکلات مردم بوده و زمینه اجرا شدن نیز داشته باشد؛ از این رو، به کار ستادی خوب نیاز داریم و باید از پایین ترین سطوح، بسیج شده و مشکلات را ببینیم و چاره اندیشی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، عملگرایی و در بین مردم بودن را عادت همیشگی خود برشمرد و افزود: افتخار می‌کنم هر جا توفیق خدمت داشتم، از نزدیک با مردم سخن می‌گفتم و درد آنان را با همه وجود حس می کردم تا چاره‌اندیشی صادقانه داشته باشم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری بر اینکه مجلس یازدهم اثرگذار باشد، ادامه داد: اما نمی توان نماینده مردم بود و در بین آنان نبود؛ نمی شود در پشت اتاق های بسته مشکلات مردم را ندید.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار ویدیوکنفرانسی اشاره کردند که مردم به مجلس دل بسته اند و پس از انقلاب، جزو انقلابی ترین مجالس است؛ این مسوولیت ما را سنگین تر می کند و خوشحالیم چنین توفیقی داریم.
قالیباف اضافه کرد: این را توفیق می دانیم که خدمتگزار صادقی برای مردم باشیم. باید دقت کنیم این کلام من در حد شعار نباشد؛ باید عمل کنیم و به مردم نشان دهیم که می توانیم مسائل و مشکلات را در بخش ریل گذاری و طرح ها و قانونگذاری ها و نظارت ها در مجلس دنبال و رضایت رهبر انقلاب را جلب کنیم.

وی تأکید کرد: باید غمخوار درست مردم باشیم و بستر را برای دولت فراهم کنیم تا گام های موثری در حل مشکلات مردم بردارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قاليباف رهبر انقلاب مجلس دولت روحاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۲۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات و مسائل مردم دستجرد با حضور منتخبان مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،‌ حجت الاسلام قاسم روانبخش و محمدمنان رئیسی منتخبان مردم شریف قم در مجلس امروز با حضور در شهر دستجردمسائل مشکلات مردم بخش خلجستان را با حضور امام جمعه و سایر مسئولان بررسی کردند.

 عدم اختصاص زمین ملی به طرح نهضت ملی مسکن، وجود برخی واحد‌های صنعتی و همچنین راهکاری های حل مسائل مربوط به آب و برق و درمانگاه و جاده در این سفر بررسی شد. 

دیگر خبرها

  • حقوق کارکنان دولت در سال جاری چند درصد زیاد شد ؟
  • بشریت به حقانیت موضع ایران در دفاع از فلسطین پی برده است
  • رئیس‌جمهور: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • با ایمان به شعار ما می‌توانیم بر همه مشکلات غلبه خواهیم کرد/ دشمن می‌خواهد با شبهات علمی و شهوت عملی، ایمان و امید جوانان را هدف قرار دهد
  • افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • دولت با تسهیل و تقویت تولید در عرصه تحقق شعار سال گام بردارد
  • بررسی مشکلات و مسائل مردم دستجرد با حضور منتخبان مجلس
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • پورابراهیمی: ضرورت تشکیل جلسه فوق‌العاده برای بررسی مسائل ارزی/ قالیباف: این جلسه هفته آینده برگزار می‌شود