Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: در شرایطی که کشور درگیر تحریم و بیماری کرونا است و استان از متوسط شاخص‌های توسعه کشور فاصله زیادی دارد؛ نیاز به مدیران جهادی و با انگیزه داریم، لذا مدیران بی انگیزه باید میزهای خود را ترک کنند.

علی‌زینی‌وند در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان که با موضوع برنامه‌ریزی هفته ازدواج، در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد؛ با بیان اینکه در شرایط سختی که کشور درگیر ویروس کرونا و تحریم‌های ظالمانه است و همچنین استان با متوسط شاخص‌های توسعه فاصله زیادی دارد؛ افزود: در چنین شرایطی بیشتر از هر زمان دیگری به مدیرانی نیاز داریم که با روحیه جهادی و انگیزه بالای خود به مردم و جوانان امید بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از عدم حضور تعدادی از مدیران عضو در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گلایه کرد و تصریح کرد: در شرایطی که استاندار و دیگر مدیران استان، برای جبران عقب‌ماندگی‌های استان، شبانه‌روزی تلاش می‌کنند؛ توجه به امور جوانان و ایجاد زمینه اشتغال و ازدواج آسان آنان را مهم برشمرد.

وی افزود: یکی از نیازهای اصلی جوانان جهت ازدواج، داشتن شغل و درآمد پایدار است.

معاون استاندار تاکید کرد: در این زمان باید کانونهای آموزش اشتغال، فعالتر از قبل شوند و به جوانان کار و حرفه‌ای بیاموزند تا بتوانند مخارج یک زندگی مستقل را تامین کنند. 

زینی‌وند یادآور شد: در حال حاضر به دلیل بیماری کرونا نمی‌شود، جشن‌های عروسی را برپا نمود و باید توسط مراکز مشاوره به جوانان آموزش های لازم داده شود تا پایداری زندگی آنها بیشتر شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هم در این جلسه گزارشی از فعالیتهای سازمانهای مردم نهاد در رزمایش همت جوانانه – کمک مومنانه ارائه نمود و اظهار داشت: سمن های جوانان استان در این رزمایش به صورت خودجوش، خوب ظاهر شدند و در اکثر نقاط محروم استان جهت کمک رسانی حضور یافتند و همچنین در بحث پیشگیری از ویروس کرونا نیز عملکرد بسیار خوبی داشتند.

ادهم کرد با اشاره به اینکه امسال از یکم تا هفتم مرداد ماه همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه ( س) بعنوان هفته ازدواج نامگذاری شده است، تاکید کرد: از کلیه دستگاه های اجرایی درخواست دارم تا با همکاری یکدیگر در این هفته بتوانیم جهزیه و امکانات ازدواج آسان را برای جوانان فراهم کنیم و همچنین با برنامه ریزی و برگزاری کلاس های آموزشی و مشاوره به زندگی آنها استحکام ببخشیم .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان سيستان و بلوچستان استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۳۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ رویداد جامعه پردار ۲۶ و ۲۷ بهمن با حضور دکتر کلهر معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در همدان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این مراسم گفت: رویداد ملی جامعه پرداز همدان به اعتقاد معاون وزیر ورزش و جوانان و کارشناسان وزارت به بهترین نحو برگزار شد که جای تقدیر از همه عزیزان دارد.

علی حقیقی با اشاره به تلاش دشمن برای از بین بردن نهاد خانواده، افزود: ازدواج‌های سخت، ازدواج‌های دیر و فرزندآوری کم را برای از بین بردن خانواده ایجاد کرده‌اند.

او همچنین گفت: ما هم مبارزه با این روند را در دستور کار قرار می‌دهیم و بر اساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب در این مسیر گام برمی داریم.

دبیر رویداد ملی جامعه پرداز استان همدان هم در این مراسم گفت: با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان و همکاری معاونت جوانان و همه اعضای توانستیم این رویداد را به خوبی برگزار کنیم.

زهرا شایسته فرد افزود: این رویداد با هدف شناسایی معرفی و هم افزایی مجموعه‌های مردم نهاد در عرصه خانواده، جمعیت و هویت بانوان برگزار شد و فعالان این عرصه شناسایی شدند.

دیگر خبرها

  • فیلم/ استاندار سیستان‌وبلوچستان: برق اکثر روستاهای سیل‌زده وصل شده
  • دستور مخبر برای امدادرسانی همه‌جانبه در مناطق سیل‌زده
  • سرریز شدن سد‌های جنوب سیستان وبلوچستان
  • وام ازدواج؛ شیرینی یک قانون برای حمایت از نهاد خانواده
  • قطع ارتباط ۳۰۰ روستادرجنوب سیستان وبلوچستان،بر اثر بارش شدید باران
  • مدیران سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب به خط شدند
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • بازدید استاندار سیستان وبلوچستان ازمحور ترانزیتی چابهار_نیکشهر
  • اعلام آماده‌باش در سیستان و بلوچستان/ همه مدیران ‌پای کارند
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر