Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی‌های تاتنهام و لیورپول به خبر بخشیده شدن منچسترسیتی از سوی دادگاه عالی ورزش، واکنش نشان دادند.

به گزارش ایسنا به نقل از ساکرنت، بعد از بخشیده شدن منچسترسیتی از سوی دادگاه عالی ورزش، این تیم انگلیسی می‌تواند در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود. این در حالی بود که یوفا به واسطه نقض قانون مالی، منچسترسیتی را جریمه کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال تاتنهام اعلام کرد این تصمیم کاملا شرم‌آور بود و استقلال یوفا و قوانین  مرزبندی‌های مالی را زیر سوال می‌برد.

همچنین یورگن کلوپ سرمربی لیورپول نیز اعلام کرد از نظر شخصی دوست دارد تیمی مثل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود ولی قانون، قانون است و تیم‌ها باید به این قانون احترام بگذارند و روزی که سیتی از طرف دادگاه عالی ورزش بخشیده شد، روز بدی برای فوتبال بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال منچسترسیتی ژوزه مورینیو یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۳۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با عبور از ژوزه مورینیو؛ سیمونه اینزاگی به دومین سرمربی پرافتخار تاریخ اینتر تبدیل شد

سیمونه اینزاگی برای اولین بار در دوران مربی‌گری‌اش، طعم قهرمانی در سری آ را چشید

طرفداری | در حساس‌ترین بازی از هفته سی و سوم رقابت‌های سری آ فصل ۲۰۲۳/۲۴، اینتر با نتیجه ۲-۱ میلان را شکست داد و در فاصله پنج هفته مانده تا پایان فصل، قهرمانی خود را مسجل کرد.

میلان 1-2 اینتر؛ رژه قهرمانی به باشکوه‌ترین شکل ممکن

با عبور از رکورد ژوزه مورینیو، سیمونه اینزاگی با ۶ جام به دومین سرمربی پرافتخار تاریخ باشگاه اینتر تبدیل شد. اینزاگی که از ژوئن ۲۰۲۱ هدایت نراتزوری را به عهده دارد، تا به این لحظه موفق به کسب 1 قهرمانی لیگ، 2 قهرمانی جام حذفی و ۳ قهرمانی در سوپرکاپ ایتالیا شده‌است. هلنیو هررا و روبرتو مانچینی هریک با 7 جام، مشترکا پرافتخارترین سرمربیان تاریخ اینتر به حساب می‌آیند و ژوزه مورینیو نیز با پنج جام، در رتبه سوم این فهرست قرار دارد.

پرافتخارترین سرمربیان تاریخ اینتر

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏
  • دادگاه عالی آمریکا درباره اسلحه ارواح تصمیم می‌گیرد
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • با عبور از ژوزه مورینیو؛ سیمونه اینزاگی به دومین سرمربی پرافتخار تاریخ اینتر تبدیل شد
  • طعنه مورینیو؛ آرتتا جادو می‌کند اما من اتوبوس دو طبقه پارک می‌کردم!
  • آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟
  • ژوزه مورینیو تماشاگر ویژه دیدار فولام و لیورپول / عکس
  • مورینیو و مونتلا تماشاگران ویژه بازی لیورپول (عکس)
  • حضور ژوزه مورینیو در ورزشگاه کریون کاتج برای تماشای دیدار فولام و لیورپول / فیلم