Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدباقر نوبخت عصر سه‌شنبه از روند اجرایی قطعه فرادنبه _ سفیددشت در پروژه احداث جاده شهرکرد به بروجن به لردگان و طرح راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد از نزدیک دیدن کرد و در جریان روند این طرحها قرار گرفت.
استاندار چهارمحال و بختیاری در حاشیه دیدار گفت: تکمیل و بهره‌برداری از راه‌آهن مبارکه _ سفیددشت _ شهرکرد ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اقبال عباسی تاکید کرد: امسال دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای اجرای این طرح اختصاص یافت.
وی افزود: هماهنگی لازم برای تخصیص بقیه اعتبار مورد نیاز راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد انجام شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
به گزارش ایرنا، راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد ۹۷ کیلومتر طول دارد.
در مسیر عبور این راه‌آهن و در محل گردنه "بیدکان" پو تونل به طول ۵.۸ کیلومتر احداث می‎شود و حداکثر سرعت قطار در این خط آهن برای قطار مسافربری ۲۲۰ کیلومتر و برای قطار باری ۱۶۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.
با اجرای پروژه راه‌آهن چهارمحال و بختیاری، تحول بزرگی در جابجایی و حمل و نقل ریلی مسافر و کالا، بین استان‌های بزرگ و صنعتی کشور رخ می‌دهد و فاصله استان‌های جنوبی تا مرکز کشور حدود ۵۰۰ کیلومتر کوتاه‌تر می‌شود.
حدود ۲۰۰ دستگاه پل کوچک و ۴ دستگاه تونل در مسیر راه‌آهن چهارمحال و بختیاری اجرا و در مسیر قطعه دوم این پروژه، یک تونل به طول ۶۲۰ متر حفر خواهد شد.
با راه‌اندازی این خط ریلی ۷۵ میلیون تن بار از فلات مرکزی ایران به بنادر جنوبی منتقل و مسیر فلات مرکزی به بنادر جنوبی کشور ۴۷۰ کیلومتر کمتر می‌شود.
عباسی همچنین تصریح کرد: تکمیل و بهره‌برداری کامل از جاده شهرکرد به بروجن به لردگان به خوزستان از مهمترین اولویت‌های مسوولان ملی و استانی است.
وی یادآور شد: در سفر سال گذشته محمدباقر نوبخت معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به چهارمحال و بختیاری برای تملک زمین‌های واقع در دو قطعه از جاده شهرکرد به بروجن و لردگان – خوزستان ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داد که ۵۰ میلیارد ریال آن مربوط به قطعه شهرکرد به بروجن در حوزه فرادنبه به سفیددشت بوده است.
عباسی اظهار داشت: طول قطعه شهرکرد به بروجن در جاده چهار خطه شهرکرد به بروجن به لردگان ۶۰ کیلومتر است، که تنها ساخت پنج کیلومتر آن باقی‌مانده و بقیه اجرایی شده است.
به گزارش ایرنا، محمدباقر نوبخت معاون  رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور برای پیگیری طرح‌های اقتصادی مقاومتی به چهارمحال و بختیاری سفر کرد.
بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

برچسب‌ها بروجن چهارمحال وبختیاری محمدباقر نوبخت پروندهٔ خبری پیگیری طرح های اقتصاد مقاومتی در چهارمحال و بختیاری با حضور نوبخت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجن چهارمحال وبختیاری محمدباقر نوبخت بروجن چهارمحال وبختیاری محمدباقر نوبخت چهارمحال و بختیاری شهرکرد به بروجن محمدباقر نوبخت راه آهن مبارکه میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۳۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد

محمد کاظم منزوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: پرواز شهرکرد به عسلویه از ۱۰ اردیبهشت ماه برقرار می‌شود.

وی افزود: ساعت ورود پرواز شهرکرد به عسلویه ۹:۱۵ و ساعت خروج آن نیز ۹:۴۵ است.

بیشتر بخوانید

افزایش پرواز‌ها از شهرکرد به مقصد مشهد و عتبات عالیات در سال ۱۴۰۲

منزوی اضافه کرد: پرواز شهرکرد به عسلویه به وسیله یک فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰ مربوط به شرکت هواپیمایی آسمان از فرودگاه شهرکرد انجام می‌شود.

وی ادامه داد: امید می‌رود با استقبال خوب مردم زمینه افزایش پرواز‌های بعدی از فرودگاه شهرکرد مهیا شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • 300 ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم