Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@00:05:30 GMT

پل ۲۰ متری تالش بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۳۰۶۷

پل ۲۰ متری تالش بازگشایی شد

مهدوی گفت: پل ۲۰ متری کمربندی شهر تالش که براثر سیل سرازیر شده از مناطق کوهستانی این شهرستان مسدود شده بود، بازگشایی شد.

«سید عیسی مهدوی» دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان،اظهارکرد: با تلاش نیروهای شهرداری و سایر دستگاه های امدادرسان، پل ۲۰ متری کمربندی شهر تالش که بر اثر سیل سرازیر شده از مناطق کوهستانی و ارتفاعات این شهرستان مسدود شده بود، بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار تالش با بیان اینکه هم اکنون تردد در این مسیر و پل ۲۰ متری انجام می شود، افزود: برای گذر خودروها از سایر نقاط شهر نیز مشکلی وجود ندارد.

 

وی از مرگ زن ۶۵ ساله در روستای آق اولر تالش خبر داد و تصریح کرد: متاسفانه این زن امروز بر اثر جاری شدن سیلاب ناشی از بارندگی جان خود را از دست داد.

 

مهدوی با بیان اینکه جاری شدن سیلاب در روستای آق اولر به ۴ واحد مسکونی آسیب وارد کرد، گفت: مسیر تردد به آق اولر در مسیر نزدیک به این روستا قطع است.

 

عالی ترین نماینده دولت در تالش با اشاره به اینکه همچنین بر اثر جاری شدن سیل به پل روستای شیله وشت و راه روستای سوباتان آسیب وارد شد، افزود: با تلاش دستگاه های امدادرسان راه دسترسی به آق اولر تا ظهر فردا بازگشایی می شود.

 

مهدوی از آسیب وارد شدن به سردهنه های کشاورزی تالش بر اثر جاری شدن سیل خبر داد و گفت: این سردهنه ها که بیشتر خاکی و سنتی بودند آسیب دیده اند که باید بعد فروکش کردن سیلاب بازسازی شوند.

 

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: بارندگی و جاری شدن سیلاب تالش کمربندی جاری شدن سیل پل ۲۰ متری آق اولر بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۳۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش اطعام مهدوی در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، صباغیان، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی گفت: همزمان با سالروز میلاد مبارک کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) و آغاز هفته اطعام و اکرام ایتام، ۶۰۰ سبد غذایی، ۲دو هزار پرس غذای گرم و و تعداد ۸۰۰ سبد بهداشتی در بین افراد تحت پوشش کمیته امداد توزیع شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طرح اطعام مهدوی در بیرجند
  • تخریب راههای ارتباطی روستای بولان دماوند بر اثر سیل
  • همخوانی هستی مهدوی‌فر با آهنگ مارتیک
  • کشاورزان نسبت به شخم اراضی شالیزاری و لایروبی انهار اقدام کنند
  • پویش اطعام مهدوی در زاهدان
  • بارش‌های سال آبی جاری آذربایجان‌غربی؛ ۱۸ درصد بیشتر از بلندمدت
  • آتش سوزی یک هکتار از جنگل‌های تالش
  • آتش گرفتن یک هکتار از جنگل‌های شهرستان تالش
  • مهار آتش سوزی یک هکتار از جنگل های تالش
  • مرگ ۴ عضو یک خانواده براثر گاز گرفتگی