Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@04:43:30 GMT

گرانی بی‌منطق در لرستان بسیار زیاد است

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۳۰۹۶

گرانی بی‌منطق در لرستان بسیار زیاد است

ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: آنچه مقام معظم رهبری از آن به عنوان گرانی بی‌منطق یاد می‌کنند و مردم را آزار می‌دهد در استان بسیار زیاد است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ۲۴ تیر در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: در استان متاسفانه برای بررسی مشکلات استان جلساتی با مدیران برگزار نمی‌شود و این در حالی است که باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و  براساس برنامه زمان‌بندی شده با مدیران جلسات و گفتگوهایی داشته باشیم ولی متاسفانه شاهد این خلاء در استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی در فضای مجازی چون رودرو و به صورت پرسش و پاسخ نیست خلاء اطلاع‌رسانی  اقدامات در استان وجود دارد.

شاهرخی با بیان اینکه وضعیت معیشت مردم بسیار نگران‌کننده است، اضافه کرد: آنچه مقام معظم رهبری از آن به عنوان گرانی بی‌منطق یاد می‌کنند و مردم را آزار می‌دهد در لرستان بسیار زیاد است برهمین اساس باید جدی‌تر به این موضوع ورود پیدا کنیم چرا که این گرانی‌ها توجیه ندارند و سبب بروز مشکلات معیشتی برای مردم شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان تاکید کرد: برای مقابله با گرانی بی‌منطق در استان مدیران با توجه به شیوع کرونا می‌توانند از طریق ویدئو کنفرانس جلسه برگزار کنند و با انجام مصاحبه از طریق رسانه‌ها افکار عمومی را روشن کنند ولی متاسفانه خلاء اطلاع‌رسانی در استان بسیار مشاهده می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نماينده ولي فقيه در استان استانی سیاسی گراني گرانی بی منطق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرای پیشنهادات و طرح‌های مردم در جهت تحقق شعار سال هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی ظهر پنج شنبه در پنجاه و ششمین جلسه قرارگاه اجتماعی استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: باید با ارائه طرحی، فرمانداران طی تعامل با شهرداران به تقسیم بندی مناطق مختلف شهرها بپردازند و مسؤولیت رسیدگی به هر منطقه با محله‌های زیرمجموعه آن را به یک مدیر یا شهردار بسپارند.

وی مطرح کرد: اکنون ۶۷ محله، هدف این قرارگاه قرار گرفته اند و باید مدیران خانه‌های محله در کنار شهرداران و سایر مدیران استان به احصای موضوعات و مطالبات محله‌ها بپردازند و برای رسیدگی به آنها تعامل ویژه ای داشته باشند. چندین موضوع مهم در محله‌ها تعریف شده که باید در کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی مورد بررسی و اجرا قرار گیرد.

استاندار البرز با بیان اینکه باید برای کسب رضایتمندی مردم تمام توان و تمرکز خود را معطوف کنیم، افزود: مدیران خانه‌های محله و شهرداران و مدیران مربوطه باید تعاملی سازنده در سایه انسجام و شکیبایی با نیت خدمت به مردم داشته باشند. شوراهای اسلامی شهر و شهرداران با کمک به تحقق اهداف این قرارگاه، سبب ساز جلب اعتماد و احترام مردم می‌شوند.

عبداللهی با بیان اینکه شوراهای اسلامی و شهرداران سالم و خدمتگزار مورد تأیید مردم هستند و می‌توانند در ادوار بعدی نیز به پشتوانه این اعتماد خدمت کنند، به شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم اشاره و عنوان کرد: رشد تولید عامل توسعه اقتصاد و به تبع آن کشور است که با مشارکت مردم در این بخش، به لحاظ کمی و کیفی افزایش می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم در استان البرز راه اندازی شده و پیشنهادات و طرح‌های اقشار مختلف مردم، مدیران، شوراها، نخبگان، دانشگاهیان، اصحاب رسانه، مدیران خانه محله‌ها و … را در راستای تحقق شعار سال پذیرا هستیم.

استاندار البرز با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود در برگزاری این دوره نیز همراهی ویژه ای داشته باشید تا با مشارکت حداکثری، همچنان سربلند باشیم. بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، ساکنان سکونتگاه‌های غیررسمی انشعابات موقت آب، برق، گاز و … دریافت می‌کنند تا افراد کم درآمد جامعه نیز از این امکانات بی بهره نمانند.

کد خبر 6081966

دیگر خبرها

  • بهروری و سرمایه گذاری در سال جدید در دستور کار دستگاه‌های استان باشد
  • پذیرای پیشنهادات و طرح‌های مردم در جهت تحقق شعار سال هستیم
  • روند تصمیم‌گیری نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان قم تسریع شود
  • اهتمام مدیران برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان آستارا
  • قیمت دلار با همان شدتی که رشد کرد، به‌زودی سقوط می‌کند
  • پیش‌بینی یک فعال اقتصادی: دلار به زودی به این عدد می‌رسد
  • وزیر فرهنگ راه را برای گرانی بلیت‌ اجراهای صحنه‌ای باز کرد/ حداکثر ۹۰۰ هزار تومان!
  • دبیرکل اتاق ایران و عراق: دلار می‌ریزد
  • ادامه حمایت مردم لرستان از عملیات «وعده صادق» سپاه
  • مدیران گره‌گشای مشکلات مردم باشند