Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@17:42:33 GMT

مسیر پل کمربندی تالش بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۳۱۳۵

مسیر پل کمربندی تالش بازگشایی شد

مسیر پل کمربندی تالش که در پی باران شدید تخریب شده بود دقایقی پیش بازگشایی شد.

شهردار تالش دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تشکر از تلاش های نیروهای شهرداری تالش در زمینه بازگشایی دهانه پل و محور۲۰ متری تالش اظهار کرد: تردد از این محور برقرار است.

شهرام غنی‌زاده از مسؤولین کشوری و استانی درخواست تخصیص اعتبار برای اتمام هرچه سریعتر این پروژه را داشته و افزود: با این اعتبارات اندک قطعا اجرای چنین پروژه هایی امکان پذیر نیست و سالها طول خواهد کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه فقط تملک اراضی حاشیه پل نیازمند ۳۰ میلیارد تومان اعتبار است، بیان کرد: دست یاری به سمت سازمان برنامه و بودجه و تمامی مدیران مربوطه جهت حل  این مشکل دراز می‌کنیم.

شهردار تالش با تأکید بر اینکه ساخت این پل در مرحله اول است، گفت: اما با توجه به مشکلات پیش آمده و عدم توانایی شرکت مربوطه مراحل تغییر پیمانکار در دست اجرا است.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: شهردار تالش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۳۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین تخلف رانندگی در کمربندی غربی شیراز

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس با اعلام ثبت ۱۱ هزار و ۳۳۲ مورد تخلف سرعت لحظه‌ای و سرعت متوسط در محور‌های استان، گفت: بیشترین تخلف ثبت شده مربوط به کمربندی غربی شیراز (قبل از شهرک صنعتی شیراز) با یک‌ هزار و ۵۰۶ تخلف بوده است. - اخبار استانها -

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم از شیراز، با بیان اینکه تردد خودرو‌های سواری در روز گذشته نسبت به سال گذشته در همین بازه زمانی 11 درصد افزایش داشته است، اظهار داشت: تردد ورودی‌های شهر شیراز در روز گذشته نسبت به سال گذشته 19 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه میزان تردد ثبت شده در محور‌های استان در روز سه‌شنبه هفتم فروردین‌ماه یک میلیون و 593 هزار و 804 مورد بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال 10 درصد افزایش داشته است، گفت: از کل تردد‌های انجام شده 9 درصد متعلق به تردد خودرو‌های سنگین بوده‌ و متوسط سرعت خودرو‌ها 74 کیلومتر بر ساعت بوده است.

احمدی بیش‌ترین تردد به ترتیب در محور‌های شیراز- مرودشت با 63 هزار و 365 تردد، مرودشت_شیراز با 59 هزار و 14 تردد، سپیدان_شیراز با 30 هزار و 124 تردد، شیراز_دشت ارژن با 29 هزار و 884 تردد، شیراز_کوار با 29 هزار و 682 تردد،سروستان_شیراز با 20 هزار و 626 تردد، مرودشت-سعادتشهر با 17 هزار و 856 تردد، دشت ارژن_ قائمیه با 16 هزار و 621 تردد و آزادراه اصفهان-شیراز با 15 هزار و 243 تردد اتفاق افتاده است.

احمدی با تصریح بر اینکه  اوج تردد‌ها در ساعت 11 تا 12 بوده است، درصد سرعت غیرمجاز در سطح محور‌های مواصلاتی استان را 5 درصد اعلام کرد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس بیان کرد: از کل تردد صورت گرفته طی روز گذشته،  136 هزار و 942 تردد را خودرو‌های سنگین، یک میلیون و 447 هزار و 47 تردد را خودرو‌های سواری و وانت و 9 هزار و 815 تردد را اتوبوس‌ها شامل می‌شود.

 احمدی گفت: متوسط تردد روزانه بین استانی از ابتدای طرح 117 هزار و 347 وسیله نقلیه بوده است که تغییرات مجموع تردد بین استانی در مقایسه با مدت مشابه نوروز سال 1402، 37 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

این مقام مسئول در راهداری فارس اعلام کرد: تردد بین استانی در روز 7 فروردین 1402 تعداد 120 هزار و  114 وسیله نقلیه که 39 درصد کاهش نسبت به روز گذشته را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به سهم رویت پلاک در استان از ابتدای طرح تا ششم فروردین‌ماه،  افزود: بر اساس اطلاعات پلاک‌های ثبت شده در دوربین‌های پلاک خوان از ابتدای طرح، تقریباً یک میلیون و 176 هزار و 117 پلاک یکتا خودرو با ترکیب مبدا استانی و 5 میلیون و 297 هزار و 300 رویت پلاک، در محور‌های برون شهری استان فارس مشاهده شده است.

احمدی اظهار داشت: بیش از 58 درصد خودرو‌ها (282 هزار و 567 خودرو) ماندگاری کمتر از یک روز در استان داشته و 5 درصد خودرو‌ها بین 5 تا 7 روز در استان ماندگاری داشته‌اند.  

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس اظهار کرد: در روز هفتم فروردین ماه جاری، 11 هزار و 332 مورد تخلف سرعت لحظه‌ای و سرعت متوسط در محور‌های استان ثبت شده که بیشترین تخلف ثبت شده به ترتیب مربوط به کمربندی غربی شیراز (قبل از شهرک صنعتی شیراز) با یک‌هزار و 506 تخلف، کمربندی شرقی شیراز (قبل از ورودی رکن آباد) با یک‌هزار و 46 تخلف، کمربندی غربی شیراز (قبل ز تقاطع رودکی) 818 مورد تخلف،کمربندی غربی شیراز (بعد از شهرک صنعتی شیراز) با 697 تخلف و کمربندی غربی شیراز (قبل از ورودی بلوار عدالت) با 627 مورد تخلف  است.

انتهای پیام/424/

دیگر خبرها

  • بهسازی و بازگشایی مسیر اصلی آبشار یاسوج تا دو روز آینده
  • ثبت ۶۲ هزار و ۱۵۷ تردد در محور شیراز- مرودشت
  • ابومهدی المهندس؛ سرباز این فرمانده ایرانی بود /این شهید امروز ۷۰ ساله شد +عکس
  • عملیات بازگشایی راه خلخال به پونل آغاز شد
  • ثبت بیشترین تخلف رانندگی در کمربندی غربی شیراز
  • ۱۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و هزینه‌کرد در شهربازی کرمان
  • بهره‌برداری از پروژه روشنایی ناژوان با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار
  • بزرگترین محفل قرآنی ایران دقایقی دیگر آغاز می‌شود
  • بازگشایی کنار گذرهای شیراز از صبح امروز
  • فیلم| بارش شدید باران در بجنورد