Web Analytics Made Easy - Statcounter

نحوی‌نژاد با اشاره به نگهداری ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در مراکز سالمندان سراسر گیلان، گفت: از این تعداد تا پایان خرداد ماه ۹۹، تنها هشت نفر مبتلا به کرونا شدند که خوشبختانه هیچ مرگ و میری ناشی از این بیماری نداشتیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «حسین نحوی نژاد» عصر امروز (سه‌شنبه، ۲۴ تیر) در نشست خانواده بهزیستی با استاندار گیلان که در سالن الغدیر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: سازمان بهزیستی به عنوان بازوی پرتوان دولت در امر خدمات اجتماعی است که تلاش برای رفع مشکلات مددجویان همواره در اولویت کاری آن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل بهزیستی گیلان با اشاره به خدمت‌رسانی بهزیستی در سخت‌ترین شرایط اقتصادی کشور، افزود: این نهاد خدمات‌رسان از طریق سامانه‌های برخط ۱۲۳ و ۱۴۸۰ در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی به شهروندان فعالیت می‌کند.

 

وی تاکید کرد: دکتر فیاض‌بخش به‌ عنوان موسس سازمان بهزیستی، جان خود را در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی فدا کرد و ایشان با وجود اینکه یک پزشک بودند ولی زندگی ساده‌تر از یک کارگر داشتند.

 

نحوی‌نژاد به همکاری بهزیستی با نیروی انتظامی و دستگاه قضایی اشاره و تصریح کرد: همیاری اجتماعی مددکاران و روان‌شناسان بهزیستی در حوزه کودک آزاری، همسرآزاری، سالمندآزاری و خودکشی بسیار موفق بوده است.

 

مدیرکل بهزیستی گیلان به عملکرد سازمان بهزیستی گیلان در ایام کرونا اشاره کرد و گفت:‌ از ۲ هزار و ۵۰۰ نفری که در مراکز سالمندان در گیلان نگهداری می‌شوند، تا پایان خرداد ماه، تنها هشت نفر کرونا مثبت شدند که خوشبختانه هیچ مرگ و میری ناشی از کرونا نداشته‌ایم.

 

وی اظهار کرد: عملکرد قابل قبول بهزیستی در حالی انجام شده که در کشورهای پیشرفته مانند آمریکا هفت هزار سالمند در آسایشگاه ها به دلیلی ابتلا به کرونا جان باختند.

 

نحوی‌نژاد اذعان کرد: بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای تهیه اقلام بهداشتی مربوط به کرونا، بیش از هشت میلیارد تومان به بهزیستی گیلان کمک کردند.

 

پایان پیام/164

منبع: شبستان

کلیدواژه: سالمندان گیلانی بهزیستی گیلان بهزیستی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۳۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: برنامه پیشگیری از تنبلی چشم سال گذشته در بین ۱۶۲ هزار و ۶۸۲ نفر از کودکان ۳ تا ۶ استان اجرا شد.

پروین محمدپوری، با اشاره به برنامه های اجرایی معاونت پیشگیری بهزیستی استان در سال گذشته افزود: در این مدت پنج هزار و ۱۲۳ تماس با دفتر مشاوره و خدمات روانشناختی بهزیستی برای مشاوره تلفنی با خط ۱۴۸۰ انجام و همچنین طرح آگاه‌سازی با تأکید ویژه بر خود مراقبتی برای یکهزار و ۳۳۱ نفر از دختران و زنان استان از سوی دفتر پیشگیری از آسیبهای اجتماعی اجرا شد.

محمدپوری، با بیان اینکه مأموریت اصلی دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی، توانمندسازی افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی است،گفت: ارائه خدمات تخصصی به موقع به گروههای هدف، مطالعه و تحلیل وضعیت موجود آسیبهای اجتماعی، ارائه راهکار لازم به نهادهای مربوطه و شناسایی مناطق آسیب زا در انجام مداخلات لازم را از اهداف دفتر آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی اعلام کرد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی، با اشاره به فعالیت اورژانس اجتماعی استان در سال گذشته هم گفت: در این مدت 9 هزار و ۶۵۳ تماس شامل اختلالات حاد خانوادگی، کودک آزاری، سالمند آزاری، همسرآزاری و معلول آزاری با اورژانس اجتماعی استان برقرار شده که از این تعداد سه هزار مورد پذیرش مداخله انجام و پنج هزار نفر از خدمات سیار بهره مند شدند.

دیگر خبرها

  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • صنایع و معادن رفسنجان به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • اوتیسم؛ بیماری ناشناخته و بدون درمان!
  • اوتیسم؛ اختلالی که ناشناخته ماند
  • اقدامات شهرداری برای ارتقای سلامت تهرانی‌ها | از طرح استعدادیابی سالمندان تا ترویج ازدواج و فرزندآوری