Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-20@02:09:55 GMT

کرونا در هرمزگان ۹ فوتی دیگر گرفت

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۳۲۲۹

صراط:

فاطمه نوروزیان اظهار کرد: 9 نفر دیگر شامل 5 مرد و 4 زن در شبانه‌روز گذشته در پی ابتلای قطعی به کرونا در هرمزگان جان خود را از دست دادند. 3 نفر از فوتی‌ها از قشم، 3 نفر از میناب، 2 نفر از بندرعباس و از 1 نفر از رودان بوده است.

به گزارش فارس وی افزود: 457 نفر اکنون در بیمارستان‌های هرمزگان بدلیل عوارض ناشی از ابتلای به کرونا بستری هستند که 89 نفر در آی‌سی‌یو به سر می‌برند و حال 44 نفر از آنان وخیم گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، سه نفر در شبانه‌روز اخیر جان خود را در اثر کرونا از دست داده‌اند و 6 نفر از هم در روزهای قبل فوت کرده‌اند که اکنون نتیجه آزمایش‌شان مثبت شده است.

به گزارش فارس، شمار کل فوتی‌های کرونا در 24 تیرماه به 401 نفر رسید.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: کرونا در هرمزگان علوم پزشکی هرمزگان صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۳۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار بارندگی ها در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: بارش‌ها که از بامداد دیروز در استان آغاز شده، در مناطق مرکز و شمال استان به پایان رسیده است.
مجتبی حمزه نژاد افزود: بیشترین بارندگی‌ها در مناطق جاسک با ۱۲۱ میلی متر، سردشت بشاگرد ۱۱۴ میلی متر و قشم فرودگاهی ۱۰۵ و هفت دهم میلی متر ثبت شده است.
وی گفت: این آمار تا ساعت شش و ۳۰ دقیقه صبح امروز است.
کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان افزود: تاکنون در بندرعباس هم ۲۳ و شش دهم میلی متر باران باریده است.
حمزه نژاد گفت: سامانه بارشی در مناطق شرق استان تا ظهر امروز فعال است و از بعد ظهر تا فردا پنجشنبه، بصورت رگبار باران در استان پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید؛ ثبت بیشترین بارندگی هرمزگان در جزیره لاوان
وی افزود: هم اکنون رودان و سردشت بشاگرد رگبار شدید باران گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • سقوط از ارتفاعات طارم سفلی قزوین ۲ فوتی برجا گذاشت
  • انجام ۸۵ مورد عملیات امداد و نجات در ۸ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر
  • انجام ۸۵ مورد عملیات امداد و نجات در ۸ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار نفر
  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • بارش‌های بالای ۲۰۰ میلیمتر سبب سیلاب‌ در هرمزگان و سیستان وبلوچستان شد
  • فوتی‌ های بارندگی در هرمزگان به ۳ نفر رسید
  • بارش‌های بالای ۲۰۰ میلی‌متر سبب سیلاب‌ در ۲ استان شد
  • آغاز ساخت خط انتقال آب به شهرستان بندرخمیر
  • آخرین آمار بارندگی ها در هرمزگان