Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، مرکز رسیدگی به امور مساجد در پی ابلاغیه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مبنی‌بر تعطیلی یک‌هفته‌ای مساجد کلان‌شهر تهران، پیامی برای ائمه جماعات استان تهران صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

باسمه‌تعالی

ائمه محترم جماعات استان تهران

سلام علیکم

با احترام، به استحضار می‌رسانیم، بر اساس ابلاغیه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، محدودیت‌های جدید، صرفاً مربوط به مساجد کلان‌شهر تهران و شهرهای قرمز استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا فعالیت مساجد در سایر شهرها کما فی‌السابق ادامه خواهد داشت و در تهران هم ظرف یک هفته‌ی پیش رو، مساجد بدون برگزاری نماز جماعت، در هر سه نوبت باز و با حضور امام جماعت در خدمت مؤمنین خواهند بود.

لازم به ذکر است که گفت‌وگو با مسئولان مرتبط وزارت بهداشت و وزارت کشور برای رفع ابهامات و شفاف کردن شرایط ادامه فعالیت مساجد ادامه دارد و نتایج حاصل متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اخبار مرتبط اقامه نماز مغرب در محوطه مسجد ایاصوفیه+ تصاویر نماز جمعه این هفته در بجنورد برگزار نمی شود تصویر منتشر نشده از نماز جمعه رهبر معظم انقلاب با حضور شهید بهشتی، هاشمی و روحانی جدیدترین اخبار کرونا در جهان جدیدترین اخبار رسمی از کرونا در ایران/ مجموع جان باختگان به 13211 تن رسید

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا لغو نماز جماعت سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۳۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز را با جلسه اداری نمی‌شود پیش بُرد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی صبح امروز در جلسه ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: توجه به نماز و اخلاق، با هم ارتباط مستقیمی دارند و تضعیف یکی به تضعیف دیگری ختم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اگر کسی تعهد به خدا نداشته باشد، نمی‌توان روی تعهد او نسبت به مردم حساب کرد، افزود: شرکت خود مدیران در نماز جماعت ادارات دارای اثرات فراوانی است.

شعبانی ادامه داد: روحانیونی که در ادارات به عنوان امام جماعت حضور دارند، تعامل بیشتری با کارمندان داشته باشند.

وی اضافه کرد: در مدارس از ظرفیت روحانیونی که توانایی ارتباط با دانش‌آموزان را دارند در زمان‌های کوتاه برای ترویج فرهنگ نماز، استفاده شود

شعبانی با بیان اینکه فضاسازی در مدارس نسبت به نماز نیازمند توجه بیشتر است، گفت: نماز را با جلسه اداری نمی‌شود پیش بُرد. همچنین رفع مشکلات و دغدغه‌های برخی از مساجد استان مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

کد خبر 6084286

دیگر خبرها

  • حسین انصاریان‌: نماز جماعت در کشور به خط پایان رسیده است
  • چالش دانش‌آموزان مسلمان برای اقامه نماز در مدرسه‌ای در لندن
  • اجرای طرح اعتلا با جدیت دنبال شود
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • انقلاب اسلامی ایران بر جریان‌های استعماری دنیا مسلط شد
  • قدردانی از ۱۹۰ فعال ترویج فرهنگ نماز در بخش مرکزی جرقویه
  • روایت عباس عبدی از بازدیدش از مسجد پارک قیطریه
  • روایت عباس عبدی از بازدیدش از مسجد پارک قیطریه : مسجد را در تقابل با نهادهای دیگر قرار دادن، اعتبار نهاد دین را افزایش نمی‌دهد
  • نماز را با جلسه اداری نمی‌شود پیش بُرد
  • آمار مشارکت دستگاه‌ها در نماز جماعت آمار خوبی نیست