Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@19:56:34 GMT

ریاست‌جمهوری ترامپ فاجعه محض است

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۳۳۷۶

ریاست‌جمهوری ترامپ فاجعه محض است

به گزارش افکارنیوز،

عملکرد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در چند ماه گذشته به دلیل مدیریت ضعیف وی در مقابله با گسترش ویروس کرونا در ایالات متحده و نحوه واکنش او به اعتراضات نژادپرستی در سرتاسر این کشور، موجب شده حتی حامیان هم‌حزب او نیز به مخالفت با وی بپردازند.

اخبار بین الملل-«تیم میلر»، یکی از جمهوری‌خواهانی است که از زمان انتخاب ترامپ در سال ۲۰۱۶ به مخالفت با وی پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم میلر، فعال جمهوری‌خواه در کمپین‌های انتخاباتی آمریکا

میلر، مدیر سیاسی پروژه «آرای جمهوری خواهان علیه ترامپ» است که هدف آن جلوگیری از انتخاب مجدد رئیس‌جمهور کنونی آمریکا در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ این کشور است. وی همچنین برای تعدادی از جمهوری‌خواهان مطرح از جمله «جان مک کین» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال ۲۰۰۸ نیز کار کرده است.

وی درباره پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا گفته فکر نمی‌کرد که او پیروز شود و این پیروزی به نظرش یک شوخی می‌رسید.

تیم میلر همچنین در مورد نامزدی که در این انتخابات حمایت کرد، گفت: «من تصمیم گرفته بودم که به هیلاری کلینتون رأی دهم ... مصمم بودم که دونالد ترامپ آنقدر تهدید بزرگی برای این کشور (آمریکا) محسوب می‌شود که [حاضر بودم] یک رأی دورانداختنی را به کسی دهم که بهترین شانس برای شکست او (ترامپ) را نداشت و بنابراین به هیلاری کلینتون رأی دادم.»

وی همچنین در پاسخ به سؤال دویچه‌وله مبنی بر اینکه نظر او درباره ریاست‌جمهوری ترامپ چیست، گفت که ریاست‌جمهوری ترامپ یک فاجعه محض به هر معنی قابل تصور بوده است.

وی در این باره گفت: «او (ترامپ) دفتر ریاست جمهوری را تا حدی پست و بی‌ارزش کرده که پنج سال گذشته [چنین چیزی] غیرقابل تصور بود. او پیوند‌های ما را با متحدان‌مان در خارج از کشور مانند آلمان ویران کرده است.»

وی در ادامه افزود که ترامپ هیچ علاقه‌ای برای جدی گرفتن این منصب نشان نداده‌ است، وی تنش‌های مربوط به نژاد را در آمریکا بیشتر کرده است. او اولین رئیس‌جمهور در طول عمر من است که حتی در زمانی که تبعیض نژادی وجود دارد، برای متحد شدن یا بهبود وضعیت کشورش تلاشی نمی‌کند.

میلر همچنین در واکنش به انتخاب احتمالی ترامپ در انتخابات پیش‌روی آمریکا گفت اگر ترامپ مجدداً انتخاب شود، حزب جمهوری‌خواه ضرورتاً سیاست ترجیح بومیان بر مهاجران را در پیش‌ می‌گیرد و آمریکا طی چهار سال آینده آسیب‌های بزرگی را متحمل خواهد شد و جایگاه این کشور به عنوان رهبر جهان از بین خواهد رفت.

روز شنبه نیز گروهی از جمهوری‌خواهان که در دوره گذشته انتخابات ریاست ‌جمهوری آمریکا به دونالد ترامپ رأی داده بودند، با اعلام نارضایتی خود از لفاظی‌ها و عملکرد ترامپ گفتند که قصد دارند دست از حمایت از ترامپ بکشند.

این گروه با انتشار ویدئویی که روز یکشنبه در فاکس نیوز پخش شد، عنوان کردند که در حمایت از ترامپ احساس گناه، شرمندگی و خجالت‌زدگی دارند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آمریکا نژادپرستی انتخابات انتخابات نژادپرستی آمریکا تظاهرات ترامپ ریاست جمهوری دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۳۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن، پوتین را «قصاب» خطاب کرد!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در دومین حمله کلامی ظرف دو ماه اخیر به ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه، او را به دلیل به‌راه انداختن جنگ اوکراین «قصاب» خطاب کرد!

بایدن در جریان سخنرانی در گردهمایی انتخاباتی‌اش در کارولینای شمالی، با دفاع از افزایش متوسط مالیات فدرال برای ثروتمندان آمریکایی از ۸.۲ به ۲۵ درصد، گفت: تصور کنید که با این پول چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم.

وی افزود: قادریم با این درآمد، کسری بودجه فدرال را به طور ریشه‌ای کاهش دهیم. علاوه بر این، کارهای زیاد دیگری هم قابل انجام است از جمله اینکه می‌توانیم از حفاظت از اوکراین مقابل پوتینِ «قصاب» اطمینان حاصل کنیم.

رییس جمهور آمریکا اواخر فوریه نیز پوتین را «حرامزاده دیوانه» خطاب کرده و به غرب درباره احتمال جنگ هسته‌ای هشدار داده بود!

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در آن برهه گفته بود که آمریکایی‌ها باید از داشتن چنین رییس جمهوری که چنین حرف‌هایی را به زبان می‌آورد، شرمنده باشند. وی گفته بود: اینکه رییس جمهور آن کشور، از این ادبیات استفاده می‌کند، شرم‌آور است. بایدن تلاش می‌کند تا از «کابوهای هالیوودی» تقلید و از این طریق مخاطب جذب کند.

پوتین در واکنش به اظهارات بایدن گفته بود که مسکو ترجیح می‌دهد که او دیگر در کاخ سفید نباشد. بایدن پس از پیروزی در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات، به عنوان نماینده این حزب در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر آمریکا شرکت خواهد کرد. در سوی دیگر، دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق این کشور نیز نماینده حزب جمهوری‌خواه در انتخابات سال جاری خواهد بود و در اکثر نظرسنجی‌ها پیشتاز است.

کد خبر 6063584

دیگر خبرها

  • ادعای بولتون: پوتین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • ادعای بولتون: پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • مقام آمریکایی ضد ایران زمین خورد و مرد!
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • از پشت میله‌های زندان تا کاخ ریاست جمهوری سنگال
  • بایدن، پوتین را «قصاب» خطاب کرد!
  • ونزوئلا در تب و تاب انتخاباتی
  • نظرسنجی ها: رقابت ترامپ و بایدن تنگاتنگ است
  • مادورو در انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا ثبت‌نام کرد