Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز تصاویری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر این که  چند نفر مشغول جمع آوری و بسته بندی ماسک بودند. همزمانی انتشار شایعه جمع آوری ماسک‌های استفاده شده از میانه زباله‌ها و فروش مجدد آن‌ها پس از شستن و اتو کردن از سوی سود جویان  باعث شد تا این ضریب باور پذیری این تصاویر بالا برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تحقیقات فراوان مشخص شد این مکان مربوط به انبار یک کارگاه تولیدی ماسک بوده  که در منطقه ۱۴ شهر تهران خیابان پیروزی محله مقداد  واقع شده است که عید فطر بر اثر گودبرداری غیر حرفه‌ای ساختمان مجاور که در حال تخریب برای ساخت بوده به طور کامل ویران شده است.

بیشتر بخوانید

چند روش برای ضدعفونی کردن ماسک‌

تولید کننده ماسک ها نیز از پیمانکار شکایت و درخواست پرداخت خسارت می‌کند که کارشناس می‌گوید برای برآورد خسارت نیاز به وجود ماسک‌های مدفون شده در آوار است به همین خاطر چند هفته پیش به سراغ ماسک‌های زیرخاک می‌روند و در حال جمع‌آوری شمارش و بسته بندی آن‌ها بودند که همسایه‌های ساختمان از آن‌ها تصویر برداری می‌کنند. و به شایعه به وجود آمده در فضای مجازی دامن زدند.

انتهای پیام/

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماسک تنفسی تولید کننده ماسک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۳۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، طی روزهای گذشته به شکلی عجیب شایعه شده بود ممکن است در پایان فصل، علی دایی سرمربی پرسپولیس شود و جای اوسمار ویرا را بگیرد.

البته که دایی قبلا هم گفته بود بابت دوری‌اش از فوتبال ناراحت نیست، از رسیدگی به خانواده‌اش لذت می‌برد و تصمیمی هم برای بازگشت به این حوزه ندارد. او بعد از شایعه اخیر هم آن را قویا تکذیب کرد و گفت سرمربی پرسپولیس نخواهد شد، همانطور که در نیم‌فصل، پیشنهاد جانشینی با یحیی گل‌محمدی را رد کرد. پرسش کلیدی اما اینجاست که اگر اوسمار در پرسپولیس چه نتایجی بگیرد، علیه او شایعه نخواهند ساخت؟ شاید فردا همه‌چیز کن‌فیکون شود اما امروز مربی برزیلی از ۱۰بازی ۸برد و یک مساوی آورده؛ خب چرا باید در این بازه زمانی شایعه عزل او سر زبان‌ها باشد؟ با کدام منطق؟

کد خبر 846876 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران علی دایی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد
  • پیش‌بینی های ایلان ماسک در مورد هوش مصنوعی
  • فناوری پایدار: دروغی بزرگ!
  • سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟
  • ربات انسان‌نمای تسلا سال آینده آماده فروش می‌شود
  • تسلا سال آینده به جای ماشین ربات می‌فروشد
  • ایلان ماسک: شواهدی از بیگانگان ندیده‌ایم
  • ایلان ماسک: اگر فرازمینی‌ها وجود داشتند من می‌فهمیدم
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • «ایکس» به جنگ بات‌ها می‌رود