Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- لیگ نوزدهم تا این جا که هنوز فصل به پایان نرسیده، 20 تغییر سرمربی داشته است.
به گزارش آریا، فقدان صبر یکی از معضلاتی است که در فوتبال ایران وجود دارد، بسیاری از تیم ها به کادرفنی خود فرصت خروج از بحران را نمی دهند و از فرمول قدیمی تغییر مربی استفاده می کنند. برخی مربیان هم تا پیشنهاد بهتری به دست شان می رسد، وسوسه می شوند و از تیم خود می روند! لیگ نوزدهم از لحاظ تغییر سرمربی در تیم ها رکورد ادوار لیگ برتر را شکست است در حالی که 6 هفته به پایان لیگ برتر باقی مانده است 20 تغییر را روی نیمکت تیم های لیگ برتری شاهد بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لیگ نوزدهم نه تنها از نظر زمان طولانی که به واسطه کرونا اتفاق افتاده، بلکه از یک حیث دیگر هم در حال رکوردشکنی است. 16 تیم لیگ برتری بیش از 30 تغییر را روی نیمکت های خود شاهد بودند که در نوع خود یک رکورد منفی به حساب می آید. روند تغییرات در هفته های پایانی بین تیم های پایین جدولی شدت گرفته و بین هر هفته از بازی های لیگ برتر ممکن است چند مربی جای خود را به فرد دیگری بدهند.
توجه شما را به تغییرات نیمکت مربیان در هفته جاری که 4 روز از آن می گذرد، جلب می کنیم: جدایی جلالی از گل گهر سیرجان، برکناری کریمیان از شاهین بوشهر، جدایی مهاجری از ماشین سازی و پیوستن به گل گهر، استعفای هومن افاضلی از پارس جنوبی. در واقع به ازای هر روز هفته حداقل یک تغییر را روی نیمکت تیم های لیگ برتری شاهد هستیم که یک آمار عجیب به شمار می رود.
اما وقتی آمار تغییرات در کل فصل را حساب و کتاب کنیم؛ آن هم در شرایطی که فعلا هفته 24 لیگ برتر را پشت سر گذاشته ایم و 6 هفته باقی مانده، به یک عدد عجیب برمی خوریم. بیش از 30 تغییر روی نیمکت تیم های لیگ برتری رخ داده و اگر مربیان تیم هایی که تغییری هم روی نیمکتشان ندادند را در این آمار به حساب بیاوریم، بالای 35 مربی هدایت 16 تیم لیگ برتری را در این فصل برعهده داشتند که البته برخی از نام ها در تیم های مختلف تکراری است؛ به شکلی که مثلا رضا مهاجری با پیوستن به گل گهر سیرجان تاکنون هدایت سه تیم را در لیگ نوزدهم برعهده داشته است!
این آمار منفی یعنی به ازای هر تیم در لیگ نوزدهم دو مربی روی نیمکت ها حاضر بودند که نشان از بی ثباتی نیمکت ها و عدم حمایت مدیران از مربیان است؛ اگرچه در همه موارد هم نمی توان مدیران باشگاهها را مقصر دانست.
تیم ماشین سازی تبریز که فصل را با رسول خطیبی آغاز کرد و با احد شیخ لاری ادامه داد، 2 هفته قبل رضا مهاجری را به عنوان سومین سرمربی خود در این فصل معرفی کرد؛ اما دیروز شاهد استعفای این مربی بودیم تا تیم تحت مالکیت زنوزی و با مدیریت حسن آذرنیا این هفته در انتظار معرفی چهارمین سرمربی خود باشد. ماشین سازان با این تعداد تغییر روی نیمکت خود در لیگ برتر رکورددار هستند؛ اگرچه تیم هایی مثل ذوب آهن، تراکتور، شهرخودرو و گل گهر هم تاکنون سه سرمربی در این فصل داشته اند.
از سوی دیگر رضا مهاجری که در ابتدای فصل کار خود را با نساجی آغاز کرد و سپس دو هفته ای با ماشین سازی بود و حالا به گل گهر سیرجان ملحق شده، رکورد داشتن سه تیم در یک فصل را به نام خود ثبت کرده؛ اگرچه بعید نیست در هفته های آینده شاهد افزایش تعداد تیم های تحت هدایت مهاجری هم باشیم.
سپاهان با امیر قلعه نویی، فولاد با جواد نکونام، نفت مسجدسلیمان با مهدی تارتار و سایپا با ابراهیم صادقی 4 تیمی هستند که هیچ تغییری تا پایان هفته 24 لیگ برتر روی نیمکت خود ندادند و به نظر نمی رسد با روندی که این تیم ها دارند، تا پایان لیگ هم بعید است سرمربی خود را تغییر دهند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لیگ نوزدهم روی نیمکت تیم ها لیگ برتر لیگ نوزدهم لیگ برتری گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۳۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت کارخانه ای خودرو‌؛ کسی گرانی را به گردن نمی‌گیرد

در شرایط فعلی که موضوع تغییر قیمت خودروهای داخلی مطرح است مسئولان مربوطه باید به روشنی با مردم صحبت کنند که دلیل تغییرات قیمتی چیست نه اینکه هر بخش با شانه خالی کردن از مسئولیت خود، دیگری را متولی تصمیمات جدید خودرویی بداند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اواخر فروردین ماه امسال ایران خودرو از افزایش قیمت یکی از محصولات پرتقاضای خود که از سال گذشته تولید آن حاشیه های بسیاری داشت خبرداد که براساس آن
قیمت پژوپارس با دریافت مجوز 445 میلیون و 742 هزارو 300 تومان تعیین شده است و متقاضیان می بایست برای تکمیل وجه قیمت های جدید را در قراردادهای خود لحاظ کنند.
 
البته با صدور مجوز تغییر قیمت پژوپارس به نظر باید منتظر افزایش قیمت‌ کارخانه ای سایر انواع خودروهای داخلی بود و طی روزهای آینده قیمت جدید سایر خودروهای داخلی هم توسط شرکت ها اعلام شود.
نکته مهم اینجاست وزیر صنعت در واکنش به تغییر قیمت خودرو اعلام کرده است در مورد قیمت پژو پارس شورای رقابت مسئول است و قانونا ما سیاست گذار نیستیم و ما فقط مجری سیاست‌های ابلاغی هستیم.
این در حالی که براساس مصوبه 54٣ شورای رقابت مبنای تنظیم قیمت خودرو، بر اساس ضوابط قیمت‌گذاری، مصوب هیأت تعیین و تثبیت قیمت‌ها است که توسط سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان محاسبه و به وزارت صمت اعلام می‌شود.
 طبق این مصوبه تولیدکنندگان خودرو مستندات و صورت‌های مالی خود در هزینه‌های تولید را به سازمان حمایت ارائه خواهند کرد و این سازمان نیز بر اساس صورت‌های مالی دریافت شده، درخواست خودروسازان مبنی بر به روزرسانی قیمت محصولات را به دلیل تغییرات نرخ ارز، قیمت مواد اولیه و قیمت نهاده‌های تولید، را مورد بررسی قرار داده و در نهایت طبق چارچوب مصوبات شورای رقابت، به خودروساز اجازه افزایش قیمت محصول خود را خواهد داد.

البته توکلی سخنگوی مرکزی ملی رقابت هم در این رابطه گفته است: شورای رقابت هیچ وقت قیمت گذار خودرو نبوده بلکه شورای رقابت صرفاً دستورالعمل را طراحی و آن را ابلاغ می‌کند.

به نظر می رسد در شرایط فعلی که موضوع تغییر قیمت خودروهای داخلی مطرح است مسئولان مربوطه باید به روشنی با مردم صحبت کنند که دلیل تغییرات قیمتی چیست نه اینکه هر بخش با شانه خالی کردن از مسئولیت خود، دیگری را متولی تصمیمات جدید خودرویی بداند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زیر تیغ
  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • افتضاح تاریخی؛ رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر انگلیس!
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو‌؛ کسی گرانی را به گردن نمی‌گیرد