Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان گفت: یک دستگاه خودروی سمند بدون صاحب، فاقد پلاک و وجود آثار خون داخل خودرو در ۱۸ تیرماه امسال از سوی ماموران کلانتری مرکزی هندیجان کشف شد.

او اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه متوجه شدند که راننده خودروی مذکور، مردی حدودا ۶۰ ساله به هویت (خ_خ) ساکن شهرستان دیلم است که برای او پرونده فقدان در آن شهرستان تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار عباس زاده با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی هندیجان بلافاصله با انجام کار اطلاعاتی، ۳ نفر از عاملان قتل که ساکن بندر گناوه بودند را شناسایی و با گرفتن نیابت قضایی آن‌ها را دستگیر کردند، افزود: در تحقیقات متهمان به قتل راننده سمند با انگیزه سرقت اعتراف نمودند.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه ماموران پلیس جسد مقتول را در بیابان‌های اطراف هندیجان کشف کردند، ادامه داد: بازسازی صحنه قتل با راهنمایی عاملان قتل انجام شد و در این ارتباط ضمن تشکیل پرونده، متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری قاتل قتل راننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۳۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان لطیفی مطرح کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر تیراندازی در اتوبان تهران – کرج، منطقه حصار توسط افراد ناشناس، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار دایره اطلاعات کلانتری ۱۲ چمران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی، موفق به شناسایی سه عامل تیراندازی شدند و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها یک قبضه سلاح جنگی و دو سلاح شکاری کشف کردند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس و دستگاه قضائی با افرادی که به هر نحو مخل نظم و امنیت شهروندان باشند، بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6088084

دیگر خبرها

  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند
  • قاتلان مرد مهابادی دستگیر شدند / ۳ مرد را به رگبار بستند