Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@09:49:16 GMT

ثوری: اختلافی با طباطبایی ندارم

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۳۴۴۸

ثوری: اختلافی با طباطبایی ندارم

رئیس فدراسیون بوکس گفت: در صحبت با رئیس فدراسیون کاراته پیشنهاد دادم که 60 درصد سالن شماره 9 در اختیار بوکس و 40 درصد در اختیار کاراته باشد.

به گزارش ''ورزش سه'' و به نقل از تسنیم، حسین ثوری  در خصوص اختصاص سالن شماره 9 مجموعه ورزشی انقلاب به رشته‌های بوکس و کاراته اظهار داشت: چند ماه است که برای اختصاص یک سالن اختصاصی برای رشته بوکس با مسئولان کمیته ملی المپیک رایزنی داشتیم و چند جا نیز به ما معرفی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
پیش از این سالنی در دانشگاه علوم و تحقیقات و همچنین سالنی دیگر در مجموعه ورزشی انقلاب به ما معرفی شده بود که این سالن‌ها از لحاظ فضا و مکان خیلی برای رشته بوکس مناسب نبودند.  

وی ادامه داد: با درخواست‌های مکرر، صحبت و رایزنی و همچنین نظر مساعد صالحی‌امیری، اصرار داشتیم در سالن شماره 9 بمانیم، اما مشکل، کمبود فضا برای سایر رشته‌های ورزشی بود. تقریبا از زمان ورود به فدراسیون درگیر این سالن هستیم و یکی از مباحثی که دائما مطرح شده است تخصیص سالن شماره 9 به چند رشته ورزشی و انتقال بوکس به مکانی دیگر بود، اما سالن‌های پیشنهاد شده خیلی مناسب نبود.

 

رئیس فدراسیون بوکس خاطرنشان کرد: در نهایت بعد از رایزنی با صالحی‌امیری قرار شد این سالن به بوکس و کاراته اختصاص پیدا کند. روز گذشته(سه‌شنبه) نیز صحبت‌هایی با طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته داشتم و پیشنهاد دادیم که 60 درصد فضای سالن برای بوکس و 40 درصد برای کاراته باشد. رشته بوکس نیازمند ملزومات و لوازم از جمله رینگ بوکس است و داشتن دو رینگ بوکس برای تیم‌های ملی الزامی است.

 

ثوری افزود: در کنار رینگ بوکس، نصب کیسه بوکس و کیسه‌های دیواری نیازمند فضا است و قطعا در این شرایط می‌طلبد که فضای بیشتری به بوکس اختصاص داده شود. ما پیشنهاد خود را به فدراسیون کاراته ارئه دادیم و از آنها خواستیم نظر خود را اعلام کنند. در صورت موافقت پیشنهاد فدراسیون بوکس این رشته می‌تواند دارای یک فضای استاندارد باشد.



وی در خصوص مطرح شدن شایعاتی در خصوص اختلاف او و طباطبایی در خصوص تقسیم فضا سالن شماره 9 میان رشته‌های بوکس و کاراته گفت: اختلافی میان من و طباطبایی پیش نیامده است، اما پیشنهاد طباطبایی تقسیم سالن به صورت 50-50 بود. این فضا شاید به کار کاراته بیاید، اما با این شرایط عملا بوکس نمی‌تواند کارهای مدنظر خود را اجرا کند.

 

رئیس فدراسیون بوکس در خصوص وضعیت خوابگاه نصرت مجموعه ورزشی انقلاب عنوان کرد: طبق آخرین صحبت‌ها با صالحی‌امیری قرار است خوابگاه نصرت نیز در اختیار بوکس قرار بگیرد و ما از آن استفاده کنیم. 

بوکس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بوکس فدراسیون بوکس رئیس فدراسیون سالن شماره 9

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۳۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب حامی مالی برای هیأت تنیس روی میز کردستان در حال انجام است

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد علی قارداشی ظهر شنبه در مجمع انتخابات هیأت تنیس روی میز کردستان اظهار کرد: سال گذشته با مربی‌گری جمیل لطف الله نسبی از خطه کردستان بهترین افتخارات کشور در رشته ورزشی تنیس روی میز رقم خورد.

وی افزود: هیأت تنیس روی میز کردستان از قدیم تاکنون زحمات زیادی برای ارتقای این ورزش کشیده و خوشبختانه امروز می‌بینیم که کردستان در رشته تنیس دارای پیشکسوتان بزرگ و خوشنامی است.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز یادآور شد: جذب حامی مالی یکی از بخش‌های مهم فدراسیون تنیس است که در این زمینه موفق عمل کرده و این رویکرد در هیأت تنیس روی میز کردستان هم در حال انجام است.

وی از آمادگی فدراسیون برای تقبل ۵۰ درصد از هزینه‌های خرید میزهای تنیس در راستای توسعه و ارتقای این ورزش در شهرهای کردستان خبر داد و خاطرنشان کرد: نیاز است برای راه‌اندازی مهمانسرای هیأت تنیس روی میز در کردستان اداره‌کل ورزش و جوانان این هیأت را یاری دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان هم تنیس روی میز را از رشته‌های ورزشی موفق استان دانست و اظهار کرد: هیأت رئیسه تنیس روی میز استان باید برای کشف استعدادهای جدید و پرورش ورزشکاران رشته تنیس روی میز در استان همت گمارند.

آمنه غلام ویسی افزود: سال گذشته تجهیزات ورزشی از جمله تنیس، توپ و راکت به همه شهرستان‌ها و حتی باشگاه‌ها ارسال کردیم و امسال هم به صورت گسترده این تجهیزات در اختیار هیأت‌های شهرستانی قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: سال قبل این اداره‌کل توانست یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال به هیأت تنیس روی میز استان کمک کند و امسال نیز این رقم ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته شد.

غلام‌ویسی جذب کمک مالی از بخش خصوصی را برای تقویت ورزش تنیس روی میز استان لازم دانست و اعلام کرد: فعالیت در ورزش تنیس روی میز هزینه بردار است و به حمایت مالی نیاز دارد.

جمیل لطف اله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشور و از مربیان مطرح رشته تنیس روی میز ایران و دنیا با کسب ۱۹ رأی از مجموع ۱۹ رأی مأخوذه در مجمع انتخاباتی هیأت تنیس روی میز استان برای چهار سال آینده به عنوان رئیس این هیأت انتخاب شد.

کد خبر 6083544

دیگر خبرها

  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟
  • بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان
  • افتتاح باشگاه تخصصی بوکس در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • احتمال افزایش سهمیه‌های المپیک به بیش از ۳۵ نفر
  • هاشمی:قایقرانی روز‌های خوشی در پیش خواهد داشت
  • تعهد محضری از ورزشکاران برای مصاحبه نکردن با رسانه‌های خارجی؟
  • رد ادعای کذب یک رسانه معاند درباره فدراسیون کاراته
  • جذب حامی مالی برای هیأت تنیس روی میز کردستان در حال انجام است