Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، حجت‌الله فیروزی با اشاره به جلسه عصر روز گذشته کمیسیون صنایع با حضور وزیر اقتصاد و دارایی و معاونان وی گفت: در این جلسه آقای دژپسند گزارشی از تسهیل صدور مجوز برای تاسیس شرکت‌ها و کاهش زمان موردنیاز آن از 72 روز به 3 روز ارائه کرد. تامین مالی واحدهای تولیدی یکی دیگر از دستور کارهای کمیسیون صنایع و معادن بود که به زعم وزیر اقتصاد و دارایی بازار سرمایه ظرفیت مناسبی برای تامین منابع مالی مورد نیاز صنعت و معدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس گفته مسئولان وزارت اقتصاد و دارایی، قوانین مصوب نباید مشوق بدحسابی باشد زیرا تسهیلات‌گیرندگان به جای استرداد وجوه دریافتی در موعد مقرر، از پرداخت آن خودداری می‌کنند.

نماینده مردم فسا در مجلس ادامه داد: کشور در حال تجربه بودجه بدون نفت است، به زعم وزارت اقتصاد و دارایی وصول مالیات براساس اصول است.

فیروزی الزام دولت به ایجاد نظامات جامع در تمام حوزه‌ها را یکی از خواسته‌های کمیسیون صنایه عنوان و خاطرنشان کرد: مقرر شد طرح الزام دولت به ایجاد نظامات جامع در صحن و مجلس بررسی و تصویب شود.

پربیننده ترین سود ۷۹۰هزار تومانی سهام عدالت در یک روز توضیحات بانک ملی ایران به فروشندگان سهام عدالت دارندگان سهام عدالت بخوانند وام ۴میلیونی برای بازنشستگان تامین‌اجتماعی ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۳۹۹/۴/۲۴

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: صنایع و معادن بازار سرمایه وزارت امور اقتصادی و دارایی فرهاد دژپسند وزارت اقتصاد و دارایی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت اقتصاد و دارایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۳۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار بوکان پس از گفتگو با دست اندرکاران این واحدها، مسائل و مشکلات آن ها را در دستور کار قرار داد و درخصوص راهکارهای رفع مشکلات این واحدها ضمن بررسی سوابق و اقدامات، پیگیری های لازم را به انجام رساند.

خشایار صنعتی با اشاره به برنامه ریزی فرمانداری در کمیته کارشناسی رفع موانع تولید شهرستان، و همچنین سیاست های  عملیاتی کارگروه رفع موانع تولید استان و بازدید از واحدهای تولیدی، مشکلات واحدهای تولیدی و رفع موانع را از اولویتهای دولت سیزدهم برشمرد و گفت: در راستای حل مشکلات و همچنين اشتغال شهروندان، سعی داریم که توان واحدهای تولیدی را با پیگیری های استانی و کشوری به حداکثر رسانده و ضمن کاهش موانع زمینه توسعه فعالیت را برای سرمایه گذاران اهلیت دار فراهم نماییم.

در جریان این بازدیدها همچنین تکلیف ماشین آتش نشانی واگذاری به شهرک صنعتی در راستای ارایه خدمات از طریق عقد تفاهم نامه با سازمان آتش نشانی و شهرداری بوکان و همچنین اتمام و بهره برداری از مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی به لحاظ پیشرفت ۹۰ درصدی به منظور تسریع در بهره برداری مورد ارزیابی و پیگیری قرار گرفت.

خشایار صنعتی در راستای بهبود وضعیت و امنیت خاطر تولیدکنندگان دستورات کاری را به شهرداری، آتش نشانی، اداره صمت و مدیریت شهرک صادر و همچنین به منظور تسریع در تحویل پروژه مدول دوم تصفیه خانه با پیمانکار مربوطه توصیه های لازم را یادآوری و بازه زمانی اتمام کار نیز اعلام شد.

دیگر خبرها

  • تلاش برای تحقق شعار سال و شکوفایی اقتصاد خوزستان
  • حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران «اکسپو»
  • خبر خوش وزیر برای سرخابی ها | دستور پرداخت حق پخش رسید
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • ۲۴ واحد متخلف در اصفهان ۶ میلیارد ریال جریمه شدند
  • جریمه شش میلیاردی ۲۳واحد متخلف استان در سال ۱۴۰۳
  • مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) برگزار خواهد شد