Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@21:37:37 GMT

آتش‌سوزی گسترده در یک انبار کالا در بزرگراه فتح

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۳۵۷۸

آتش‌سوزی گسترده در یک انبار کالا در بزرگراه فتح

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش‌سوزی گسترده در یک انبار کالا واقع در اتوبان فتح خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا در این‌باره اظهار کرد: ساعت ٢٣:٣١ سه‌شنبه‌شب (24 تیر) یک مورد حادثه وقوع حریق گسترده در یک انبار کالا به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن چهار ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که محل این انبار در محدوده بزرگراه فتح، خیابان فتح هفدهم رخ داده است، اظهار کرد: تانکر های آب و نردبان هیدرولیکی نیز به محل اعزام شدند. آتش‌نشانان در مدت‌زمان کمتر از پنج دقیقه به محل رسیده، مشاهده کردند که یک سوله در یک مجتمع کارگاهی دچار حریق شده است. در این مجتمع چندین کارگاه و سوله با فاصله بسیار کمی از یکدیگر وجود داشت.

ملکی افزود: بیش از ۶٠٠ متر دچار حریق شده و لوازم اداری بسیار زیادی که در این محل نگهداری می‌شده دچار حریق شده است. زمانی که نیروها به محل رسیدند آتش از تمام سقف و پنجره‌ها به بیرون زبانه می‌کشید و در آستانه سرایت به سایر سوله‌ها بود.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کرده، موفق شدند حریق را تحت کنترل خود دربیاورند. البته با توجه به شعله‌های سرکش این حریق و تخریب بخشی از سقف این سوله، حریق در حال گسترش به اطراف بود که از آن جلوگیری شد.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران این حریق مصدومی نداشته است. در حال حاضر نیروها در حال لکه‌گیری و ایمن‌سازی محل هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آتش سوزی گسترده بزرگراه فتح آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۳۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد فرماندار از کمبود امکانات، تجهیزات ونیرو درآتش نشانی

فرید یعقوبی در دیدار با رفتگران وآتش نشانان ملکان گفت:متاسفانه امکاناتی که در این شهرستان وجود دارد جوابگوی نیاز‌ها نیست.

وی افزود:اگر در یک زمان دو اتفاق حریق روی دهد تعداد نیرو وامکانت وجود برای هر دو وجود ندارد واین موجب بالا رفتن خسارت می‌شود.

وی همچنین با اشاره با ساخت ساختمان‌ها وآپارتمان‌های چند طبقه افزود:در صورت حریق در چنین مساکنی نردبان وبالا برنده نیز در ملکان ولیلان وجود ندارد.

فرماندار ملکان خواستار تامین تجهیزات وامکانات وهمچنین تامین نیروی لازم ومجرب در این زمینه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ایجاد خودروی ارتباط سیار در آتش‌نشانی قم
  • جان‌ باختن راننده پرشیا در بزرگراه امام علی (ع) + تصاویر
  • تدوین اولین استاندارد آموزشی اطفای حریق در قطار
  • اطفای حریق پنبه یک دستگاه تریلی در چمن بید
  • انتقاد فرماندار از کمبود امکانات، تجهیزات ونیرو درآتش نشانی
  • جزییات حریق در بازارچه صیقلان رشت/یک مغازه در آتش سوخت
  • مهار آتش سوزی یک هکتار از جنگل های تالش
  • آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی ۱۸ طبقه در پایتخت
  • آتش‌سوزی خودرو در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • حریق در یک مجتمع مسکونی ۱۸ طبقه + عکس