Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه و دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در تماسی تلفنی بر ایجاد همکاری‌های مشترک و هرچه بیشتر این دو کشور در لیبی به منظور تأمین ثبات و پایداری ادعا شده در این منطقه توافق کردند.

ترکیه از دولت وفاق ملی لیبی حمایت و پشتیبانی به عمل می‌آورد، که علیه ارتش ملی لیبی مستقر در شرق و تحت حمایت امارات متحده عربی، مصر و روسیه در حال جنگ و نزاع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات در آنکارا پیش‌تر گفته بودند که ایالات متحده باید نقش فعال‌تری در لیبی داشته باشد.

دفتر ریاست جمهوری ترکیه هم‌چنین از گفت‌وگوی اردوغان و ترامپ در مورد گسترش روابط دوجانبه و دستیابی به یک توافقنامه تجاری به ارزش ۱۰۰ میلیارد دلار خبر داد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سند همکاری 25 ساله ایران و چین سوال از رئیس جمهور عیسی جعفری شهیندخت مولاوردی رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه بحران لیبی دونالد ترامپ سند همکاری 25 ساله ایران و چین سوال از رئیس جمهور عیسی جعفری شهیندخت مولاوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۳۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنیه به ترکیه می‌رود

شبکه المیادین از سفر قریب الوقوع رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به ترکیه خبر داد.

به گزارش مشرق، شبکه المیادین اعلام کرد که «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس پایان هفته آینده برای دیدار با «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه به این کشور سفر می کند.

این در حالی است که اردوغان امروز در اظهاراتی گفته بود تا زمانی که عمر دارد به حمایت از مساله فلسطین ادامه خواهد داد.

هنوز جزئیات بیشتری از برنامه سفر رئیس دفتر سیاسی حماس به ترکیه منتشر نشده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ با هنیه دیدار خواهم کرد
  • هنیه به ترکیه می‌رود
  • هنیه به ترکیه می‌رود/ برنامه دیدار با اردوغان
  • اردوغان: اسرائیل به دنبال ایجاد یک درگیری منطقه ای است/ کشورهایی که در مورد حمله به کنسولگری ایران سکوت کردند، برای حمایت از اسرائیل به میدان آمدند
  • اردوغان: نتانیاهو مسئول درگیری‌های منطقه است
  • نتانیاهو و سرکردگان اسراییل مسوول تنش اخیر در خاورمیانه هستند
  • اردوغان: نتانیاهو مسئول تمام درگیری‌های منطقه است
  • اردوغان: اسرائیل مسئول تنش‌ها در منطقه است
  • گفت‌وگوی تلفنی رئیسی و پوتین
  • اردوغان : اسرائیل را باید مهار کرد