Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@13:46:24 GMT

عامل قتل مرد پژوسوار اعتراف کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۳۶۴۵

عامل قتل مرد پژوسوار اعتراف کرد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، «سجاد-ی» متهم ۲۷ ساله این پرونده جنایی که با تلاش شش روزه کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به دام افتاد،

در اظهاراتی تکان دهنده گفت: از دو سال قبل مرد پژوسوار را می‌شناختم و می‌دانستم که او در چه مکان‌هایی مسافرکشی می‌کند، اما او آشنایی با من نداشت به همین دلیل روز چهارشنبه هجدهم تیر خودروی او را به طور دربستی اجاره کردم و او رابه بهانه بار گندم به منزل مجردی ام در خیابان پورسینا کشاندم و دست و پایش را بستم و با میله فلزی به سرش کوبیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما روز بعد وقتی خانواده آن مرد ۴۴ ساله (مقتول) در جریان قرار گرفتند به ناچار او را خفه و جسد را درون کیسه‌های بزرگ در محل کشف رها کردم!

بیشتر بخوانید

زورگیری از نوجوانان با تجهیزات پلیسی

 تحقیقات بیشتر در حالی ادامه دارد که گروه ویژه کارآگاهان به سرپرستی سرهنگ علی بهرامزاده (رئیس دایره قتل عمد آگاهی) بعد از شش روز ردزنی‌های اطلاعاتی به سرنخ‌های مهمی از این جنایت وحشتناک رسیدند و عامل قتل را که ساکن یکی از روستا‌های سرخس است شناسایی کردند. بررسی‌های بیشتر که سرنخ‌های آن به یکی از اطرافیان مقتول می‌رسد با دستور قاضی احمدی نژاد و توسط سرهنگ نجفی (افسر پرونده) ادامه دارد.

منبع: خراسان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۳۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاسوس همه‌فن حریف اوکراینی‌ها در جنگ با روسیه!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تابستان سال ۲۰۲۲ روسیه برای تأمین نیروهایش در شهر دنیپرو اوکراین، نیاز به پل پیدا کرد و آن را ساخت. اکنون در آستانه حملات موشکی اوکراین به پل آنتوفوسکی مقامات اوکراینی به‌دقت در حال پژوهش هستند، و در این پژوهش‌ها دو موضوع به‌شدت موردبررسی قرارگرفته‌اند: موضوع اول اینکه آیا تخریب پل باعث وحشت سربازان روس و بازگشتشان به خانه می‌شود؟ و موضوع دیگر و مهم‌تر این است که دولت اوکراین چگونه می‌تواند ضربه واردشده به روحیه سربازان خود را به حداکثر برساند؟

موسسه OMI، کارگروه تحقیقاتی خود را برای این ارزیابی‌ها به کمک هوش مصنوعی ایجاد کرد. الگوریتم هوش مصنوعی همه اطلاعات موجود از مصرف الکل و جابه‌جایی جمعیت گرفته تا کلیدواژه‌های جست‌وجوی اینترنتی سربازان روس را بررسی می‌کند. اوکراین برای تصمیمات مهم، برای مثال حملات احتمالی آینده به پل کرچ روسیه، که تنها ارتباط مستقیم زمینی بین روسیه و کریمه است به چنین ارزیابی‌هایی نیاز دارد.

به نظر می‌رسد که اوکراین، به‌طور چشمگیری به دنبال برتری از طریق استفاده از هوش مصنوعی است. یک سرهنگ اوکراینی که در توسعه تسلیحات مشارکت دارد می‌گوید یکی دیگر از کاربردهای نظامی Ai، شناسایی اهداف است؛ طراحان پهپاد، معمولاً Chatgpt را به‌عنوان «نقطه شروع» برای ایده‌های مهندسی، مانند تکنیک‌های جدید برای کاهش آسیب‌پذیری در برابر پارازیت روسی، جستجو می‌کنند.

مدل‌های هوش مصنوعی می‌توانند با الگوریتم‌هایی مبتنی بر تصویر و متن، سرنخ‌هایی بیابند و آن‌ها را در کنار یکدیگر قرار دهند و سپس مکان احتمالی یک سیستم تسلیحاتی یا تجمع نیروها را حدس بزنند. ، تحلیلگر این موسسه می‌گوید استفاده از این رویکرد با کمک هوش مصنوعی، اجازه می‌دهد تا به‌طورمعمول روزانه دو تا پنج هدف ارزشمند را پیدا کنند؛ آن‌ها هم این اطلاعات را به‌سرعت در اختیار ارتش اوکراین قرار می‌دهند و درنهایت برخی از اهداف منهدم می‌شوند.

هوش مصنوعی به روش‌هایی دیگری هم کمک می‌کند. شرکت Semantic Force مدل‌هایی را توسعه می‌دهد که متن و تصاویر آنلاین یا آپلود شده را در پاسخ به پرسش‌ها بررسی می‌کنند. بسیاری از مشتریان SemanticForce از این سیستم به‌صورت تجاری برای نظارت بر احساسات و نظرات عمومی در مورد نمانام‌های خود استفاده می‌کنند.

اکنون اوکراینی‌ها می‌توانند از این مدل برای نقشه‌برداری از مناطقی استفاده کنند که احتمالاً نیروهای روسی ازنظر روحی و تدارکات در آن مناطق ضعیف هستند به این صورت که هوش مصنوعی سرنخ‌هایی را در تصاویر و فیلم‌ها ازجمله فیلم‌های پهپادها و سربازان و ... که در رسانه‌های اجتماعی هستند را بررسی می‌کند و اطلاعات جمع‌آوری کرده‌اش را ارائه می‌دهد.

آن‌ها همچنین سرنخ‌هایی درباره ضعف‌های نظامی روسیه جمع‌آوری می‌کنند. برای این کار از هوش مصنوعی SemanticForce استفاده می‌شود تا گزارش‌هایی درباره فعالیت‌های گروه‌های روسی ازجمله جمع‌آوری کمک مالی و تهیه بسته‌های مراقبتی برای بخش‌هایی از جبهه نیاز دارند، تهیه کند. این الگوریتم‌ها به‌قدری قوی هستند که می‌توانند تشخیص دهند که کدام محتواها غلط است و یا توسط ربات‌ها منتشرشده است.

متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897821

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه
  • بازشدن «پرونده قتل مرموز یک یا دو خفاش جوان» در بازار نشر
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل
  • اعتراف بزرگ سرمربی پرسپولیس در ۴۸ سالگی + ویدئو
  • ۱۰ تن عسل فاقد مجوز کشف شد
  • کشف ۱۰ تُن عسل بدون مجوز بهداشتی در طبس
  • عامل تیراندازی در تور اطلاعاتی پلیس گلوگاه
  • جاسوس همه‌فن حریف اوکراینی‌ها در جنگ با روسیه!
  • سیاه نمایی‌ها در فضای مجازی به نوسانات بیشتر بازار ارز دامن می‌زند
  • اعتراف دو سارق به ۴۰ فقره سرقت از تالار و باغ ویلاهای اطراف کرج