Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس با اشاره به دیدار اخیر نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب اسلمی گفت: در این دیدار معظم‌له چارچوب و مسیر حرکت چهارساله نمایندگان مجلس یازدهم را تبیین کرد. - اخبار استانها -

پرویز اوسطی، رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج با اشاره به اینکه دیدار اخیر نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری یک دیدار صمیمی، بی‌نظیر، به‌موقع و بسیار موثر بود، اظهار داشت: فرمایشات و بیانات رهبری در این دیدار نیز همانند همیشه راهبردی، استراتژیک و نقشه و چراغ راه توسعه و پیشرفت کشور و حرکت مسئولان و ملت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی روحیه تازه‌ای در بین سران قوای نظام و نمایندگان مجلس بخشید، افزود: فرمایشات معظم‌له چارچوب و مسیر حرکت چهارساله نمایندگان مجلس یازدهم را تبیین کرد.

رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معظم‌له در این دیدار مجلس یازدهم را «امیدبخش و از قوی‌ترین و انقلابی‌ترین مجالس پس از انقلاب» دانستند، تصریح کرد: این بیانات مسئولیت ما را سخت‌تر کرده اما همه نمایندگان مجلس برای تحقق فرامین رهبری عزم جزم کرده تا مردم و کشور از مشکلات کنونی نجات پیدا کنند.

قالیباف:در مجلس یازدهم اصالت با کمیسیون‌هاست/ تصمیم‌گیری‌ها شفاف باشدهدف مجلس یازدهم داشتن روابط تجاری با کشورهای همسایه است

وی گفت: سخنان شیوا، دلنشین، جامع و مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نمایندگان مجلس در سرفصل‌ها و حوزه‌های متعدد، حاوی نکات دقیق وحساسی بود که توجه ویژه و کامل به آنها وظیفه همه نمایندگان مجلس یازدهم است.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره دغدغه حل مشکلات مردم و کشور را داشته و در دیدار اخیر و پیام‌شان به‌مناسبت آغاز به کار مجلس یازدهم، این امر مهم را تاکید فرمودند، یادآور شد: بهبود وضعیت معیشتی مردم و رفع مسائل اقتصادی کشور جزو اولویت‌های مجلس فعلی بوده و با اقتدار در این راستا گام برمی‌داریم.

انتهای پیام/481/ش

R7848/P/S6,66/CT1 بیشتر بخوانید... عضو کمیسیون عمران مجلس: اولویت اساسی مجلس یازدهم اشتغال و مسکن است ۱۴ طرح اقتصادی به هیئت‌ رئیسه واصل شده است/ توجه ویژه مجلس یازدهم به معیشت مردم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس مجمع نمایندگان رهبر معظم انقلاب نمایندگان مجلس مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۳۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری: ایران در دفاع از تمامیت ارضی خود با هیچ‌کس شوخی ندارد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی گفت: رژیم صهیونیسیتی، آمریکا و سایر کشورها بدانند که ایران اسلامی در تمامیت ارضی خود با هیچ‌کس شوخی ندارد و نیروهای مسلح در حفظ مرزهای کشور قاطعانه برخورد می‌کند.

محمد انوری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: جنایت‌های چندماه اخیر رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی نیازمند یک جواب دندان شکن بود .

وی با اشاره به عملیات وعده صادق که شب گذشته توسط سپاه پاسداران تحقق یافت، گفت: این عملیات در تاریخ مقاومت، بی‌نظیر بود.

وی افزود: کسانی که از اقدامات رژیم کودک کش صهیونیستی حمایت می‌کنند بدانند که ایران در دفاع از تمامیت ارضی خود با هیچ کس شوخی ندارد و عملیات دیشب نیز نشانگر این قاطعیت کشور در برابر دشمنان است.

رئیس دانشگاه تبریز نیز در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه رژیم صهیونیستی انتظار چنین پاسخی را از ایران نداشت،‌ گفت: این رژیم تصور نمی‌کرد جمهوری اسلامی ایران چنین پاسخی به او بدهد، ما به جمهوری اسلامی خود افتخار کرده و رزمندگان غیور اسلام را می‌ستاییم.

صفر نصراله‌زاده اظهار کرد: رژیم صهیونسیتی پس از گیر افتادن در منطقه و شرارت‌هایی خود، ضربات سنگینی را از رزمندگان فلسطین در جریان عملیات طوفان الاقصی دریافت کرد به همین دلیل خود را به در و دیوار می‌زند تا از این مخمصه رهایی پیدا کند.

وی ادامه داد: اسرائیل با یک‌ محاسبه‌ی غلط مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی پاسخی نخواهد داد، برخلاف عرف و قوانین نوشته شده‌ی بین المللی به کنسولگری‌ جمهوری اسلامی ایران حمله کرد، مقام معظم رهبری نیز فرمودند که این رژیم حتما تنبیه خواهد شد.

نصرالله‌زاده تاکید کرد: حجم عملیات شب گذشته به قدری وسیع بود که حتی دشمن هم به آن اغراق کرد و پیش‌بینی نمی‌کردند که جمهوری اسلامی در این مقطع زمانی با این حجم سرزمین‌های اشغالی دشمن را مورد هدف قرار دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بیانیه ۲۲۰ نفر از نمایندگان در حمایت از راهبرد‌ها و تولیدات قرآنی رسانه ملی
  • روایت دکتر مرندی از سال‌ها همراهی با مقام معظم رهبری ؛ ماجرای عبای سوغاتی چه بود؟
  • بیانیه امام جمعه اهل سنت سرسوره در پی حمله قهرمانانه موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل
  • عملیات «وعده صادق» نقطه عطف عبور از چالش‌ها است
  • دیدار صمیمانه اقشار مختلف اهل سنت با نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان
  • پدافند دشمن صهیونیستی برای مقابله با ایران موجب تمسخرشان شد
  • مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری: ایران در دفاع از تمامیت ارضی خود با هیچ‌کس شوخی ندارد
  • پیام نماینده مقام معظم رهبری در بوشهر در حمایت از حمله موشکی
  • ایران سیلی جانانه‌ای به رژیم صهیونیستی زد
  • اعضای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران فدراسیون شطرنج مشخص شدند