Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاکنون بار‌ها ایده ساخت فیلمی درباره شهید سلیمانی به میان آمده است، اما به تازگی نامه‌ای از سپهبد شهید قاسم سلیمانی منتشر شده است که در این نامه ایشان از ساخت فیلم درباره خودشان ممانعت کرده‌اند. حاج قاسم در این نامه نوشته‌اند که دوست ندارد تا زمانی که زنده هستند فیلمی درباره ایشان ساخته شود.

   
در متن این نامه آمده است:
"برادر عزیز جناب آقای آسودی انشاءالله خداوند همه ما را عاقبت به خیر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از عنایات جنابعالی تشکر می‌کنم. تا زنده‌ام نمی‌خواهم چیزی در مورد خودم نوشته و یا تصویر شود. ما انسانیم و همه در معرض نفسانیت‌های گوناگون و خطرناک دعا کنید شهید شوم آن وقت هر چه دوست داشتید بنویسید. انسان اگر متکی به خداوند شود و به او و نصرتش مطمئن گردد در چشم دشمن بزرگ خواهد شد بیش از آنکه دشمنان تصور می‌کنند در ضمن هیچ وقت بناء نبوده‌ام، همین که لیاقت سربازی ولایت را دارم خداوند را سپاسگزارم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سردار سلیمانی پارسی خبر ساخت فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۳۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادان: ساخت کلانتری‌ها باید در شأن مردم باشد + تصویر

فرمانده انتظامی کل کشور عصر امروز در سفر دو روزه وارد استان زنجان شد و گفت: ساخت کلانتری‌ها باید در شأن مردم باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور عصر امروز در سفر دو روزه وارد استان زنجان شد و در بدو ورود در فرودگاه شهدای زنجان، مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت. دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، دیدار با استاندار، نظارت و بازدید از برخی پاسگاه‌های پلیس و دیدار صمیمی با کارکنان بخشی از برنامه دو روزه سفر رادان به زنجان است.

سردار احمدرضا رادان در نخستین برنامه کاری خود در سفر به زنجان، با آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان دیدار کرد.

سردار رادان در این جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو به مقامات استانی گفت: چهره زنجان در ذهن من چهره‌ای است که شهدا و رزمندگان زنجانی برای من ساختند؛ رزمندگان زنجانی، رزمندگانی با خصوصیت غیرت، سخت‌کوشی و صداقت بودند و صداقت از سر و روی رزمندگان زنجانی می‌بارید.

وی با بیان اینکه زنجان شهر ابوالفضلی است و دسته باعظمت حسینیه آن شهرت و آوازه جهانی دارد، گفت: چند سالی توفیق شده بود که در این دسته حضور داشته‌ام و برای بنده همین حضور، جزو بهترین خاطره‌ها است.

رادان با اشاره به اینکه در این سفر از برخی پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها بازدید خواهم کرد، گفت: نکته مهمی که در ساخت پاسگاه‌ها، کلانتری‌ها و فرماندهی انتظامی استان‌های سراسر کشور باید به آن توجه شود این است که این مکان‌ها باید در شأن مردم و ماموران پلیس باشد؛ گاهی اوقات دیده شده که به واسطه شوق به خدمتی که در ماموران پلیس برای ارائه خدمات پلیسی به مردم وجود دارد، یک پاسگاه و یا کلانتری ایجاد شده است که در شان مردم و خود ماموران نبوده است و هیچ استانداردی در تأسیس این مکان‌ها رعایت نشده است.

در ادامه آیت‌الله خاتمی ضمن عرض خدا قوت به سردار رادان و همه کارکنان فراجا گفت: نیروهای زحمتکش پلیس به صورت 24 ساعته در صحنه هستند و تصور جامعه بدون پلیس، تصور بسیار سختی است.

وی با بیان اینکه در تعطیلات نوروز سایر مشاغل در کنار خانواده‌هایشان هستند ولی این نیروهای پلیس و دستگاه‌های امدادی هستند به شکل شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند، مطرح کرد: خدمات پلیس به جامعه فراموش شدنی نیست و از تمام نیروهای خدوم پلیس تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پخت بیش از یک هزار غذای اطعام مهدوی در اندیمشکی 
  • برگزاری یادواره سردار شهید حسین املاکی، فردا در لنگرود
  • روحانی: تمام وزرا را بدون استثنا با رهبری چک کردم | سردار سلیمانی درخواست وزیر دفاع سپاهی کرد
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • ویژه برنامه محافل قرآنی بهار در بهار در زاهدان برگزار شد
  • رادان: ساخت کلانتری‌ها باید در شأن مردم باشد + تصویر
  • رشد ۷ درصدی تولید بنزین در ۱۴۰۲/ ساخت پتروپالایشگاه شهید سلیمانی امسال آغاز می‌شود
  • آغاز عملیات پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • در قرآن ۷ مورد از نمونه‌های احیای مردگان در همین دنیا داریم