Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@02:50:22 GMT

جمع آوری ۲۸ میلیارد ریال زکات در خمین هدفگذاری شد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۴۱۲۵

جمع آوری ۲۸ میلیارد ریال زکات در خمین هدفگذاری شد

«جواد داودی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس پیش‌بینی انجام شده بیش از ۴۳ هزار تن محصول گندم آبی و دیم در سال زراعی جاری  از مرارع  این شهرستان برداشت می‌شود که زکات آن جمع‌آوری و صرف رسیدگی به نیازمندان می‌شود.

وی با بیان اینکه  ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال فطریه و کفاره امسال در خمین جمع آوری شد، اظهار داشت:  ۶ میلیارد ریال از این مبلغ به صورت غیر مستقیم توسط شورا ی زکات جمع‌آوری و در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد و ۳۰۰ میلیون ریال به صورت وجوهات مستقیم زکات فطریه  به کمیته  امداد پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 داودی بیان کرد: فطریه و کفاره جمع‌آوری شده روستایی توسط معتمدان بین نیازمندان روستاها توزیع می‌شود و مبلغ پرداخت شده در شهر نیز ۲ روز بعد از زمان جمع‌آوری بین مددجویان زیرپوشش کمیته امداد شهرستان، بیماران خاص، زمین گیر و ایتام توزیع شد.
 رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خمین گفت: ۱۴ میلیارد ریال زکات واجب و مستحب، فطریه و کفاره پارسال در این شهرستان جمع‌آوری شد که ۵۰۰ میلیون ریال آن مربوط به زکات واجب و ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال زکات مستحبی بود. 
وی  افزود: یک میلیارد ریال از زکات جمع‌آوری شده سال گذشته در خمین نقدی بود که در بخش مسکن، درمان، ازدواج، انجام طرح‌های عمرانی و معیشت هزینه شده است.

خمین در جنوب استان مرکزی واقع شده است و هشت هزار نفر از جمعیت ۱۰۵ هزار نفری آن زیرپوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند.

برچسب‌ها گندم خمین شعائر دینی اراضی کشاورزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گندم خمین شعائر دینی اراضی کشاورزی گندم خمین شعائر دینی اراضی کشاورزی میلیارد ریال میلیون ریال جمع آوری شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۴۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد

نوروزپور گفت: ۲۶۶ میلیارد ریال کمک هزینه معیشتی به ۲ هزار و ۷۵۲ خانواده مددجو زیر پوشش کمیته امداد میامی طی سال گذشته پرداخت شد.

وی با بیان اینکه ۱۲ میلیارد ریال برای تامین لوازم ضروری منزل مددجویان طی این بازه زمانی اختصاص یافت، ابراز کرد: هفت میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال نیز برای تهیه جهیزیه و هدیه ازدواج جوانان این شهرستان هزینه شد.

وی ادامه داد: بیش از ۹ میلیارد ریال به منظور جبران بخشی از هزینه‌های درمان مددجویان تحت حمایت طی سال ۱۴۰۲ توسط این نهاد هزینه شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) میامی اظهار کرد: چهار میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان پرداخت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم
  • سپاهان توسط کمیته انضباطی جریمه شد
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم
  • اعلام رای کمیته وضعیت در باره پرونده باشگاه ذوب آهن
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • تکمیل کننده جشن شکرگزاری گندم پرداخت زکات است
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس
  • هفت‌هزار و ۹۲۸میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در صنعت خمین انجام شد