Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، روزنامه الریاضیه عربستان اعلام کرد باوجود مطرح شدن پیشنهاد برگزاری ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در زمین بی طرف، بعضی  از اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا با این پیشنهاد مخالفت کرده اند.

الریاضیه به نقل از یک منبع آگاه نوشت: «انتظار می رود کنفدراسیون آسیا تا بعدازظهر امروز نام کشور میزبان لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کند و پرونده ارائه پیشنهادات صبح امروز بسته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر فقط دوحه برای میزبانی لیگ قهرمانان آسیا کاندیدا شده است. کمیته اجرایی AFC کشور میزبان را معرفی می کند و یا ممکن است زمان درخواست کشورها برای میزبانی را تا تاریخ دیگری تمدید کند.»

به گزارش خبرنگار مهر، در حال حاضر تنها دو هفته از رقابت های لیگ قهرمانان فصل ۲۰۲۰ برگزار شده است. ایران در این دوره از رقابت ها چهار نماینده یعنی استقلال، پرسپولیس، شهرخودرو و سپاهان را دارد. 

مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا بر برگزاری این رقابت ها به صورت متمرکز در یک کشور (احتمالا قطر) به جمعبندی رسیده اند.

کد خبر 4974393 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا والیبال فدراسیون کشتی تیم فوتبال تراکتور لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال علیرضا بیرانوند فوتسال تیم فوتبال فولاد خوزستان باشگاه پرسپولیس مهدی طارمی لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۴۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری

منوچهر حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با تلاش و پیگیری‌های انجام گرفته، با ۴ فدراسیون ورزشی تفاهم نامه‌هایی عقد شده کی طی آن‌ها در سال جاری حداقل ۴ رویداد بین المللی ورزشی در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این رویدادهای بین المللی در رشته‌های تیراندازی، کونگ فو، شطرنج و ووشو به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: امیدواریم میزبانی این پیکارهای متنوع و پرمخاطب در کرمانشاه دستاوردهای مهمی چون رشد ورزش در حوزه قهرمانی و جذب بیشتر در بخش همگانی در پی داشته باشد.

کد خبر 6084967

دیگر خبرها

  • اصفهان میزبان « دومین اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD» است
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون
  • آغاز رقابتهای کشوری سپک تاکرا به میزبانی سنندج
  • شهر‌های میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال مشخص شد