Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام گفت: خستگی رانندگان در فصل تابستان باعث افزایش واژگونی خودرو‌ها در سطح محور‌های استان شده است.

سرهنگ همتی زاده اظهار کرد:با توجه به اینکه همه ساله در طرح تابستانی، واژگونی‌ها نقش مهم در وقوع تصادفات داشته اند، می‌طلبد رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از رانندگی با حالت خستگی و خواب آلودگی رانندگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:علاوه بر خستگی و خواب آلودگی رانندگان در فصل تابستان، تخطی از سرعت مطمئنه عامل مهم دیگری در وقوع واژگونی خودرو است.

همتی زاده با اشاره به تاثیرات گرما بر رانندگی و وقوع تصادف عنوان کرد: افزایش دمای هوا باعث کاهش تمرکز، کاهش توانایی در کنترل خودرو و خستگی زود هنگام چشم راننده می‌شود.

او یادآور شد: خودرو‌های سواری با بیش از ۷۵ درصد، بیشترین وسایل نقلیه‌ای در جاده‌های استان ایلام واژگونی شده اند.

رئیس پلیس راه استان ایلام اضافه کرد: برسی‌های نشان می‌دهد بیشترین میزان واژگونی خودرو‌ها در محور ایلام-مهران می‌باشد.

او در پایان اعلام کرد:ماموران پلیس راه به صورت شبانه روزی در قالب تیم‌های محسوس و نامحسوس در سطح جاده‌ها فعالیت داشته و با تخلفات رانندگان بویژه تخلفات حادثه ساز که نقش مهمی در وقوع تصادفات داشته برخورد بدون اغماض خواهند داشت.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه افزایش دما واژگونی خودرو استان ایلام خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۴۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی بیش از ۱۶۰۰پرونده تخلفات حمل ونقل جاده‌ای سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، تیمور باقری افزود: در سال ۱۴۰۲، هزار و ۶۶۸ پرونده تخلفات بخش حمل و نقل در این استان مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه جلسات کمیسیون ماده ۱۲ برای رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل جاده‌ای، کمیسیون ماده ۱۱ برای رسیدگی به تخلفات رانندگان و کمیسیون ماده ۱۴ برای رسیدگی تخلفات مالکین حمل ونقل جاده‌ای برگزار می‌شود، ادامه داد: از این میزان، تعداد ۳۷۴ مورد در کمیسیون ماده ۱۲، ۵۰۹ مورد در کمیسیون ماده ۱۱ و ۷۸۵ مورد در کمیسیون ماده ۱۴ مورد، رسیدگی و رأی لازم صادر شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: عمده تخلفات شرکتهای حمل و نقل، رانندگان و مالکین حمل و نقل برون شهری، حمل بار اضافه برظرفیت، جابجایی بار بدون بارنامه، در اختیار گذاشتن وسیله نقلیه به شخص فاقد صلاحیت، عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، اخذ کمیسیون اضافی، نبود تجهیزات ایمنی و غیره بوده که احکامی شامل تذکر، جریمه، لغو کارت هوشمندبرای رانندگان و مالکین که دارای سابقه تخلف بوده اند را به همراه داشته است.

کد خبر 6083199

دیگر خبرها

  • رسیدگی بیش از ۱۶۰۰پرونده تخلفات حمل ونقل جاده‌ای سیستان وبلوچستان
  • آزرده خاطر شدن رانندگان از وضعیت نامناسب جاده‌ای در ۷ کیلومتری کرمانشاه + فیلم
  • واژگونی خودرو در جاده شازند یک فوتی و ۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • واژگونی خودرو در اثر تخریب معابر در سیل
  • دلایل افزایش وزن که از آن بی خبر هستید
  • درددل رانندگان از وضعیت نامناسب جاده شهر بابک به سیرجان + فیلم
  • افزایش حمل بار توسط ناوگان جاده‌ای آذربایجان‌شرقی
  • گرمای بهاری در مازندران
  • چیزی فراتر از یک جنگ در جاده‌ های ایران در حال وقوع است
  • چیزی فراتر از یک جنگ در جاده‌های ایران در حال وقوع است/ برای کاهش تورم این اقدام لازم است