Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان طرح توسعه‌ فرودگاه خرم‌آباد در دی ماه ۹۲ آغاز و قرار بود در مدت دو سال به بهره‌برداری برسد.

این طرح شامل توسعه سطوح پروازی (تطویل باند، توسعه اپرون، بهسازی آپرون موجود، زهکشی باند، استریپ‌سازی باند، ارتقاء مقاومت باند، بهسازی جاده حفاظتی، سرپوشیدن کانال‌های عرضی فاضلاب روستایی عبوری از باند و احداث ساختمان هواشناسی، توسعه ترمینال و احداث ساختمان پاویون) بوده که چندین مورد از این‌ها تکمیل شده ولی مابقی کار زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزهای فعالیت این پروژه کمتر از زمان تعطیلی آن بوده و در حال حاضر نیز عملیات اجرایی متوقف است و چون ماده ۴۸(خاتمه پیمان) شده باید به پیمانکار جدید واگذار شود.

بر اساس تصمیم جدید، شرکت فرودگاه‌ها باید ادامه طرح را انجام دهد و از دست وزارت راه و شهرسازی خارج شده است.

علی کاملی، مدیر فرودگاه خرم‌آباد در خصوص این پروژه به ایسنا گفت: هنوز پیمانکار جدید انتخاب نشده که پس از روال قانونی این کار انجام خواهد شد.

 وی با اشاره به اینکه کل طرح حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تاکید کرد: هدف‌مان این است که مطابق برنامه‌ریزی انجام‌شده تا دهه فجر امسال طرح توسعه به‌طور کامل مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

کاملی با اشاره به بدهی بیش از ۲۷ میلیارد تومانی به پیمانکار قبلی طرح توسعه، اضافه کرد: علاوه بر این مبلغ، برای تکمیل این طرح بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان دیگر نیاز داریم.

مدیر فرودگاه خرم‌آباد افزود: اولویت‌های جدید را مشخص کرده‌ایم و براساس آن طرح را اجرا خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی فرودگاه خرم آباد پروازهای فرودگاه خرم آباد فرودگاه خرم آباد طرح توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۴۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، این جلسه با حضور معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، مدیران امور آب و فاضلاب های تکاب و سلماس و مدیران دفاتر معاونت آب به منظور رسیدگی به مشکلات و بررسی و راهبری پروژه برگزار و در آن موارد بخش های اجرایی و بهره برداری  مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در این جلسه همچنین موارد مهم در خصوص گذر ایمن از تابستان 1403مطرح و ضمن اتخاذ تصمصیمات لازم، مقرر شد با عنایت به اعتبارات تخصیصی، پروژه ها با تسریع لازم پیشرفت داشته و اهداف تعیین شده تحقق یابند.

دیگر خبرها

  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است