Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@20:08:52 GMT

۱۶۰۰ پرونده مددجویی تحت حمایت بهزیستی باخرز

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۴۳۶۸

۱۶۰۰ پرونده مددجویی تحت حمایت بهزیستی باخرز

رئیس اداره بهزیستی باخرز گفت: در حال حاضر ۱۶۰۰ پرونده مددجویی تحت حمایت بهزیستی در شهرستان باخرز وجود دارد که حمایت‌های لازم از این افراد در حال انجام است.

به گزارش قدس آنلاین، قاسم وفادار اظهار کرد: پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی با هدف توانمندسازی معلولان و زنان سرپرست خانوار در زمینه‌های تولیدی و خدماتی به افراد واجد شرایط و تحت حمایت بهزیستی اعطا شد؛ که ۲۶ میلیارد ریال از این مبلغ از محل اعتبارات تبصره ۱۶ و همچنین ۱۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از اعتبارات اشتغال روستایی تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تسهیلات اشتغال‌زایی فرصتی مناسب برای رفع بیکاری و توسعه فعالیت‌های تولیدی است و از آنجا که توانمند سازی شغلی مددجویان و معلولان در سازمان بهزیستی از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار بوده، پرداخت این تسهیلات در اولویت قرار دارد.

وفادار افزود: سال گذشته ۴۱ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان تحت پوشش این اداره پرداخت شد که زمینه اشتغال برای ۹۴ مددجو را فراهم کرد.

رئیس اداره بهزیستی باخرز مطرح کرد: به منظور جلوگیری از افزایش تولد نوزادان معلول، دوره‌های مهارت آموزی، برگزاری کلاس‌های مشاوره‌ قبل از ازدواج و باردار شدن، افزایش آگاهی خانواده‌ها و کارگاه‌های توانمندسازی معلولان در این شهرستان برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پرونده حمایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۴۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم هدفگذاری و تدوین برنامه جامع اشتغال در دشت آزادگان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سعید عوده زاده در اولین جلسه شورای اشتغال و توسعه سرمایه گذاری دشت آزادگان هدفگذاری و تدوین برنامه جامع اشتغال را الزامی دانست و گفت: نظارت، پایش و رصد تسهیلات پرداختی و اشتغال پایدار ایجاد شده و جلوگیری از انحراف اعتبار‌ها از  اداره  کار اهمیت زیادی دارد و نهاد‌های  نظارتی باید برنامه ریزی  برای جذب  اعتبارات بیشتر داشته باشند.

وی با بیان اینکه  به ۸ دستگاه اجرایی اعتبار‌هایی برای اشتغال واگذار شده است، افزود: باید به جامعه هدف در خصوص  جذب  این  اعتبار‌ها اطلاع رسانی و جهت تسریع در معرفی متقاضیان برای جذب این اعتبارات برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد.

عوده زاده در ادامه با تقدیر  و تشکر  از  پیگیری‌های  اداره  تعاون،  کار  و رفاه اجتماعی خوزستان بر لزوم حضور فعال و مستمر اعضا در کمیته نظارت و بازرسی از طرح‌های مستفید از تسهیلات تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • رتبه اول و دوم استان مرکزی در جذب تسهیلات و اشتغال‌زایی
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • لزوم هدفگذاری و تدوین برنامه جامع اشتغال در دشت آزادگان
  • تسهیلات اشتغال برای رهاشدگان از دام اعتیاد
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • پرداخت ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و تولید در استان
  • از تعطیلی پلی‌اکریل تا خیاطی در منزل؛ داده‌های اشتغال‌زایی گمرا‌ه‌کننده‌اند