Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@12:13:46 GMT

انتخاب سرمربی جدید شهر خودرو خراسان

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۴۴۷۶

انتخاب سرمربی جدید شهر خودرو خراسان

سرمربی جدید تیم فوتبال شهرخودرو خراسان انتخاب شد.

به گزارش قدس آنلاین، مقصود خدایی درباره انتخاب سرمربی جدید این باشگاه افزود: پس از موافقت هیات مدیره باشگاه با استعفای سرآسیایی از میان گزینه‌های مختلف به این تصمیم رسیدیم. وی ادامه داد: بختیاری‌زاده به عنوان یک مربی جوان و اخلاق مدار برنامه خوبی را به ما ارایه داده بود و تصمیم اعضای هیات مدیره نیز این بود تا بتوانیم جوانگرایی خودمان را ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رییس هیات مدیره باشگاه شهر خودرو گفت: شرایط باشگاه شرایط ویژه ای بود و با توجه به نزدیک بودن بازی باید تصمیمی می‌گرفتیم که برای باشگاه مثمر ثمر باشد و بختیاری‌زاده نیز هم نسل مربیان جوانی چون یحیی گل محمدی است و در دوره بازی‌هایش در فوتبال نیز تجارب بسیار خوبی همچون حضور در جام جهانی و آسیا را دارد و در بخش مربیگری نیز در کنار مربیان مختلفی کار کرده است و هدایت تیم های مختلفی را برعهده داشته و به طور قطع با توجه به جوانی ایشان و تجارب بالایی که دارد می تواند به تیم شهرخودرو در ادامه بازیها و البته در مسابقات باشگاه‌های آسیا کمک کند.
خدایی افزود: از همه اهالی فوتبال در مشهد درخواست می کنیم تا به ایشان و باشگاه کمک کنند تا بتوانیم روند خوب ارتقای تیم را ادامه دهیم و دل هواداران را نیز شاد کنیم.
هفته گذشته مجتبی سرآسیایی در پی بروز برخی اختلافات با فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو از سرمربیگری شهرخودرو استعفا داد. شهرخودرو در جایگاه سوم لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد. منبع: ایرنا انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: باشگاه شهر خودرو سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۴۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام

آفتاب‌‌نیوز :

روز گذشته باشگاه استقلال به یک هلدینگ مطرح واگذار شد و بلافاصله بعد از این اتفاق شایعاتی در مورد تغییرات مدیریتی در این باشگاه دهان به دهان چرخید، اما واقعیت این است که فعلا امکان تغییرات مدیریتی در این باشگاه وجود ندارد.

نکته اول اینجا است که مدیریت فعلی باشگاه استقلال باید تمامی اسناد و مدارک و میزان بدهی‌های این باشگاه را بر آورد کرده و در قالب گزارش به مسئولان هلدینگ مربوطه ارائه کند که این موضوع زمانبر است. از طرفی دیگر این هلدینگ باید نمایندگان خود را برای حضور در هیات مدیره باشگاه استقلال معرفی کند تا اهلیت آن‌ها از مراجع مربوطه تائید شود و این موضوع نیز نیازمند زمان است.

همچنین با توجه به اینکه تا پایان مسابقات لیگ برتر ۶ هفته باقی مانده است اگر قرار بر تغییرات باشد بعد از پایان مسابقات لیگ برتر این اتفاق رخ خواهد داد؛ ضمن آنکه قطعا یکی دو عضو با سابقه ورزشی در هیات مدیره یا حتی برای مدیرعاملی این باشگاه در نظر گرفته خواهند شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • اعتراف بزرگ سرمربی پرسپولیس در ۴۸ سالگی + ویدئو