Web Analytics Made Easy - Statcounter

به تازگی نامه‌ای از شهید قاسم سلیمانی منتشر شده است که ایشان در آن از ساخته شدن فیلم درباره خودشان ممانعت می‌کنند.

به گزارش شریان نیوز، تاکنون بار‌ها ایده ساخت فیلمی درباره شهید سلیمانی به میان آمده است، اما به تازگی نامه‌ای از سپهبد شهید قاسم سلیمانی منتشر شده است که در این نامه ایشان از ساخت فیلم درباره خودشان ممانعت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاج قاسم در این نامه نوشته‌اند که دوست ندارد تا زمانی که زنده هستند فیلمی درباره ایشان ساخته شود.

در متن این نامه آمده است:

"برادر عزیز جناب آقای آسودی انشاءالله خداوند همه ما را عاقبت به خیر کند. از عنایات جنابعالی تشکر می‌کنم. تا زنده‌ام نمی‌خواهم چیزی در مورد خودم نوشته و یا تصویر شود. ما انسانیم و همه در معرض نفسانیت‌های گوناگون و خطرناک دعا کنید شهید شوم آن وقت هر چه دوست داشتید بنویسید. انسان اگر متکی به خداوند شود و به او و نصرتش مطمئن گردد در چشم دشمن بزرگ خواهد شد بیش از آنکه دشمنان تصور می‌کنند در ضمن هیچ وقت بناء نبوده‌ام، همین که لیاقت سربازی ولایت را دارم خداوند را سپاسگزارم. "

 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۴۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین رویداد فرهنگی محفل فرشته‌ها در استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول قرارگاه شهید سلیمانی در این مراسم گفت: این بانوان که در قرارگاه شهید سلیمانی و کانون‌های رضوی فعالیت داشتند، محلات مختلف شهر یاسوج به عنوان همیاران محلات، در زمینه تحکیم خانواده، به خانواده‌ها آموزش می‌دادند.
مرادی افزود: در هر محله هر هفته حدود ۴۰ نفر از زنان دعوت و مهارت‌های همسرداری و فرزند پروری را آموزش می‌دادند و در صورت نیاز به مراکز مشاوره ارجاع می‌دادند.
گفتنی است قرارگاه شهید سلیمانی با ۷ هزارعضو در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری، مذهبی و اشتغالزایی فعالیت می‌کند.

دیگر خبرها

  • داستان «توافق نامه» سلیمانی در تئاتر چیست؟
  • نمایش «توافق نامه» در «بسته پیشنهادی»
  • ماجرای «توافق نامه» کوروش سلیمانی در «بسته پیشنهادی»
  • شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند
  • اولین رویداد فرهنگی محفل فرشته‌ها در استان
  • در عملیات سپاه علیه اسرائیل از چه موشک هایی استفاده شد؟
  • شهید آوینی نگاه ما را نسبت به موضوعات تغییر داده است
  • عکس العمل فرمانده ارتشی وقتی حس کرد کسی شده است!
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت