Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه علنی امروز-چهارشنبه- مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ۲۳۷ نفر از نمایندگان آغاز شد.

احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رییسه دستور روز را قرائت کرد؛ انتخاب رییس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی با پیشنهاد هیات رییسه، گزارش کمیسیون آیین نامه در باره طرح اصلاح تبصره ۱ ماده ۳۸ قانون آیین نامه داخلی مجلس، انتخاب اعضای هیات نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان؛ گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح اصلاح ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات های مستقیم (اخذ مالیات از خانه های خالی) در جلسه امروز بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب یک نماینده از کمیسیون اقتصادی مجلس به عنوان ناظر بر مجمع عمومی صندوق تامین خسارت های بدنی؛ انتخاب دو نماینده از اعضای کمیسیون های اقتصادی و برنامه و بودجه به عنوان ناظر در شورای پول و اعتبار؛ انتخاب دو نماینده از کمیسیون های اقتصادی و برنامه و بودجه مجلس به عنوان ناظر در هیات امنای در صندوق توسعه ملی؛ انتخاب سه نماینده از اعضای کمیسیونهای اقتصادی، برنامه و بودجه و صنایع و معادن مجلس به عنوان ناظر در شورای رقابت و تقاضای عده ای نمایندگان درمورد تشکیل کمیسیون ویژه فناوری اطلاعات، فضای مجازی و اقتصادی دیجیتال در دستور کار جلسه علنی امروز مجلس قرار دارد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف مالیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف مالیات مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف مالیات عنوان ناظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۴۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت مجمع تشخیص مصلحت با بندی از برنامه هفتم توسعه

مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از بررسی اختلاف بین مجلس و شورای نگهبان بر سر بندی از ماده ۳ لایحه برنامه پنج‌ساله هفتم که به کمیسیون اقتصادی مجمع ارجاع شده بود، آن را حتی با اصلاحات انجام شده به مصلحت ندانست.

به گزارش شانا به نقل از ایرنا، نشست مجمع تشخیص مصلحت نظام که با حضور سران سه قوه، اکثریت اعضا، رئیس کمیسیون‌های ذی‌ربط مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان برنامه و بودجه به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی تشکیل شد، به بررسی بند «ب» ماده ۳ لایحه برنامه پنج‌ساله هفتم پیشرفت، اختلافی بین مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان پرداخت.

در بند «ب» ماده ۳ قانون برنامه هفتم به دولت اجازه داده شده بود تا به‌منظور تسویه بدهی‌های خود و شرکت ملی نفت به صندوق توسعه ملی، با این صندوق در زمینه اکتشاف، توسعه، استخراج، تولید، فروش و صادرات نفت و گاز با اولویت میدان‌های جدید یا مشترک قرارداد امضا کند.

برخی اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام افزون بر اینکه این مصوبه را بر خلاف بخش‌هایی از اساسنامه صندوق توسعه ملی دانستند بر وجود پاره‌ای اشکالات دیگر نظیر فقدان ظرفیت‌های تخصصی و نیروی کارشناسی لازم در صندوق توسعه ملی تأکید کردند و آن را به مصلحت ندانستند، سرانجام درباره مصلحت مورد نظر مجلس با اصلاحات انجام شده از سوی کمیسیون اقتصادی رأی‌گیری شد که رأی لازم را به دست نیاورد.

دیگر خبرها

  • مخالفت مجمع تشخیص مصلحت با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • ‌سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: اگر افرادی حجاب را قبول ندارند ناگزیر هستند از قانون تبعیت کنند
  • بخش دوم بودجه ۱۴۰۳ تا پایان اردیبهشت نهایی و ابلاغ می‌شود
  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است
  • ارتش مکتبی و قانون اساسی
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • تعطیلی پنج شنبه از کی اجرا می‌شود؟
  • رییس مرکز پژوهش های مجلس: واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها، خلاف قانون و منویات رهبری است