Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@14:22:04 GMT

توصیه‌های یک پیشکسوت به فرهاد مجیدی

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۴۶۴۳

توصیه‌های یک پیشکسوت به فرهاد مجیدی

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال به سرمربی این تیم توصیه کرد تمرکزش را روی قهرمانی در جام حذفی بگذارد هر چند رسیدن به این هدف هم بسیار سخت خواهد بود.

به گزارش مشرق، مرتضی یکه در خصوص تساوی استقلال برابر تراکتورسازی گفت: درست برخلاف بازی رفت که بسیار پرگل، پربرخورد و تماشایی پسند بود، این دیدار نتوانست هوادارانی را که از طریق گیرنده هایشان این بازی را می دیدند، راضی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در بازی رفت دو تیم در شرایط بسیار خوبی بودند و استقلال توانست یک برد بسیار خوب را مقابل حریفش کسب کند اما در این دیدار عدم آمادگی دو تیم باعث شد تا اشتباهات آنها در زمین زیاد باشد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص اتفاقاتی که پیرامون فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان رخ داده است، گفت: فرهاد مجیدی باید تمرکزش را کاملا بر روی قهرمانی در جام حذفی بگذارد، او به راحتی قهرمانی در لیگ برتر را از دست داد، البته در دو بازی گذشته هم نمایش خوبی نداشت اما در دیدار برابر تراکتورسازی اگر چه گلزنی نکرد اما بهتر از بازی های قبل ظاهر شد و تیمش هم گلی را دریافت نکرد.

بیشتر بخوانید:

سرنوشت پاشازاده در دستان فرهاد مجیدی

این بازیکن سابق استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: مجیدی می داند کار سختی در جام حذفی هم خواهد داشت و باید با رقیب همیشگی اش یعنی سپاهان اصفهان روبرو شود. بنابراین باید  تمرینات منظم تری را برگزار کند و چون خودش مهاجم بوده می تواند به طور اختصاصی با مهاجمان تیم تمرینات ویژه ای را برگزار کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: روزهای سختی در انتظار استقلال است. آبی پوشان اگر می خواهند به قهرمانی در جام حذفی برسند باید تمرکز بیشتری داشته باشند و من آرزو می کنم بازیکنانی که دچار ویروس کرونا هم شده اند، بتوانند زودتر به تمرینات گروهی بازگشته تا استقلال را در دیدارهای آینده که حساس تر از گذشته هم خواهد بود، همراهی کنند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم جام حذفی فرهاد مجیدی استقلال فرهاد مجیدی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۴۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در حالی که در یک گفتگوی تلویزیونی از حضور احتمالی یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران خبر داده و تاکید کرده بود یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی امید ایران که آقای جلالی هم پیشنهاد داده یحیی گل محمدی است؛ شنیده‌ها حکایت از آن دارد که این چهره پاسخ منفی خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کرده است.

به نقل از فرهیختگان همچنین از فرهاد مجیدی نیز به عنوان دیگر گزینه سرمربیگری در این تیم نام برده شده بود که مجیدی هم طبق شنیده‌ها به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است.

دیگر خبرها

  • (عکس) تصویر عاشقانه فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • عکس| گشت‌وگذار فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • فرهاد مجیدی در دبی رویت شد + عکس
  • (عکس) تعطیلات نوروزی فرهاد مجیدی با یک مهمان ویژه
  • پیشنهادات جدید تیم های اماراتی به فرهاد مجیدی
  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • روزی که ناصر حجازی مهاجم استقلال شد!+عکس
  • صدای یک استقلالی هم بلند شد؛ این مدل بازی در شان تیم پرافتخار ما نیست
  • روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی