Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@04:20:40 GMT

استقرار هوای خنک در قزوین ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۴۶۷۱

استقرار هوای خنک در قزوین ادامه دارد

مریم بهروزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: استقرار هوای خنک که از اواخر هفته گذشته در سطح منطقه ادامه داشته باعث رعد و برق و بارش‌های رگباری شده تا جایی که میزان بارش روز گذشته قزوین به ۵.۱ میلی‌متر رسید.

وی اضافه کرد: براساس نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای، گذر متناوب امواج طی امروز و فردا در سطح منطقه ادامه خواهد که که این مساله باعث وزش بادهای لحظه ای شدید، رعد و برق و رگبارهای پراکنده در استان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، از روز جمعه تا اوایل هفته آینده شاهد افزایش دما در سطح استان قزوین خواهیم بود.

بهروزی ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته شهرستان‌های آوج با ۱۲ و بویین زهرا با ۳۵ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین مناطق استان بودند و دمای هوای قزوین نیز طی این مدت ۱۷ تا ۳۳ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

وضعیت جوی استان قزوین را ۹ ایستگاه سینوپتیک خودکار، چهار ایستگاه اقلیم شناسی، ۲۹ ایستگاه باران سنجی مکانیکی، ۲ ایستگاه جاده‌ای خودکار گزارش می‌شود. 

برچسب‌ها استان قزوین اداره کل هواشناسی قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۴۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای دو شهر خوزستان در وضعیت «پاک»

ایسنا/خوزستان مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان از قرار گرفتن هوای دو شهر خوزستان در وضعیت «پاک» خبر داد.

شهریار عسکری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ساعت ۱۱ امروز (۲۵ فروردین‌ماه) شاخص کیفیت هوا بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون در ایستگاه پادادشهر اهواز ۷۵، ایستگاه نیوساید اهواز ۷۳، ایستگاه استانداری خوزستان در اهواز ۷۲، سوسنگرد ۶۳، ایستگاه خرمشهر ۸۵، ایستگاه ماهشهر ۶۰ و ایستگاه هندیجان ۷۲ میکروگرم بر مترمکعب بوده بنابراین هوای این شهرها در وضعیت «قابل قبول» بوده است.

وی افزود: همچنین در این مدت هوای مسجدسلیمان و اندیمشک در وضعیت «پاک» بوده است.

به گزارش ایسنا، شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حماس: اولویت ما همچنان استقرار آتش‌بس دائمی در غزه است
  • حماس: اولویت ما همچنان استقرار آتش بس دائمی در غزه است
  • افزایش پلکانی دمای هوا در قزوین
  • ناپایدار شدن وضعیت جوی از آخر هفته در زنجان
  • زنجان بارانی می‌شود
  • استقرار هوای صاف و آفتابی در مازندران
  • خیرآباد زنجان یخ زد
  • هوای تهران گرم خواهد شد
  • هوای قم طی روز‌های آینده گرمتر می‌شود
  • هوای دو شهر خوزستان در وضعیت «پاک»