Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر کیاسر با اعلام اینکه استعدادهای منطقه چهاردانگه به دلیل دوری راه مورد توجه مدیران استانی قرار نگرفته است،گفت: بخشداری منطقه چهاردانگه برای تسهیل خدمات بهتر به مردم باید به فرمانداری تبدیل شود.

سیدحسن موسوی‌کیاسری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به ظرفیت‌های مناسب توسعه‌ای که در جنوبی‌ترین شهر مازندران وجود دارد، اظهار کرد: شهر کیاسر قابلیت‌های ایجاد فرمانداری را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه میزان خدمات دهی ادارات و نهادها در این منطقه نامناسب است، تصریح کرد: به دلیل دوری راه این منطقه از نگاه متولیان امر در استان و شهرستان دور مانده است.

رئیس شورای شهر کیاسر خاطر نشان کرد: نگاه حمایتی نسبت به مردم منطقه و حتی ظرفیت‌های موجود وجود ندارد.

وی اضافه کرد: از زمان تبدیل شدن بخش به شهر شاهد نمایندگی ادارات در شهر کیاسر ایجاد نشده است و نمایندگی‌های فعال هم اختیارات خاصی ندارند.

موسوی اضافه کرد: بسیاری از مدیران کل آشنایی اندک نسبت به ظرفیت‌ها و مشکلات منطقه ندارند،نمایندگی جهاد کشاورزی که در کیاسر مستقر هست اختیارات خاصی نداشته و با وجود شهرک صنعتی مستقر در منطقه یکی از درخواست‌های جدی مردم استقرار اداره صمت است که تاکنون مدیر مربوطه بازدیدی از فعالیت‌های صنعتی این شهر نداشته است.

رئیس شورای شهر کیاسر یکی از چالش‌های جدی مردم منطقه چهاردانگه را جاده نامناسب دسترسی اعلام کرد و گفت: با همه مشکلاتی که مردم در کیاسر و روستاهای اطراف دارند، بحث دسترسی به شهر ساری خودش یک چالش جدی است.

وی اضافه کرد: عرض بسیار کم جاده با عبور تریلرهای حامل زباله عرصه را برای تردد مردم تنگ کرده و بعضا شاهد تصادف‌های منجر به فوت در این مسیر هستیم.

رئیس شورای شهر ادامه داد: وزرات راه و شهرسازی این جاده را در لیست محورهای بین‌المللی ثبت کرده اما در عمل زیرساخت‌های این محور در حد و اندازه‌های محور روستایی است.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: ارتقاء بخشداری فرمانداری مازندران کیاسر چهاردانگه سید حسن موسوی رئیس شورای شهر شهر کیاسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۴۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جادوی کهکشانی‌ها؛ منچسترسیتی فرصت شکستن دو رکورد تاریخی خود را از دست داد

سیتیزن‌ها با وجود حملات متعدد، نتوانستند برابر رئال مادرید کاری از پیش ببرند و در نهایت بازنده شدند

طرفداری | شب گذشته (چهارشنبه) و در دیداری از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید در ضربات پنالتی منچسرسیتی را شکست داد و راهی نیمه‌نهایی شد.

بر اساس داده‌های آماری اوپتا، شکست خوردن منچسترسیتی در دیدار دیشب باعث شد این تیم فرصت شکستن دو رکورد تاریخی خود را از دست بدهد. در صورتی که شاگردان پپ گواردیولا بر رئال مادرید غلبه می‌کردند، به رکورد ۲۹ بازی متوالی شکست‌ناپذیری در تمامی رقابت‌ها می‌رسیدند که بهترین آمار تاریخ آن‌ها محسوب می‌شد، اما این اتفاق رخ نداد و منچسترسیتی نتوانست در این زمینه رکورد خود را جابجا کند.

به شکلی مشابه، منچسترسیتی تا پیش از جدال دیشب، در ۴۲ بازی خانگی متوالی در تمامی رقابت‌ها شکست نخورده بود و می‌توانست با تبدیل این این عدد به ۴۳، بار دیگر رکورد تاریخ خود را ارتقا دهد، اما جادوی کهکشانی‌ها این موفقیت را نیز از تیم آبی پوش گرفت.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • ببینید | دعای رئیس اتاق بازرگانی درباره تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ بی‌توجهی مجلس به مخالفت‌ها؟
  • کم آبی و کاهش رشد جمعیت از چالش‌های اصلی استان سمنان هستند
  • جادوی کهکشانی‌ها؛ منچسترسیتی فرصت شکستن دو رکورد تاریخی خود را از دست داد
  • جشن احیای واحد‌های راکد استان سمنان برگزار شد /ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان
  • تمام همت دولت تحقق وعده‌ها است
  • تمام همت دولت تحقق وعده‌ها در استان سمنان است
  • تمام همت دولت تحقق وعده‌ها در استان است
  • رییس جمهور ایران اسلامی وارد سمنان شد
  • لزوم شفافیت در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی
  • لزوم نگارش پیوست عملیاتی تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و مدارس استان قم