Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اقداماتی که در خصوص احداث و تعمیر واحد‌های مسکونی در استان چهارمحال و بختیاری صورت گرفته است، اظهارداشت: تعداد ۴۵ هزار واحد مسکونی روستایی در چهارمحال و بختیاری نوسازی شده است. تاریخ انتشار: 08:57 - 25 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۷۶۹۴

اقبال عباسی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اقداماتی که در خصوص احداث و تعمیر واحدهای مسکونی در دولت‌ها یازدهم و دوازدهم در استان چهارمحال و بختیاری صورت گرفته است، اظهارداشت: تعداد ۴۵ هزار واحد مسکونی روستایی در چهارمحال و بختیاری نوسازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه افزود: برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی ۴۵ هزار واحد مسکونی روستایی از مجموع ۸۵ هزار واحد در این استان نوسازی و بهسازی شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: برخی دستگاه‌ها در احداث و نوسازی واحدهای مسکونی تخریب شده در حوادث طبیعی همچون سیل، کمک‌های فراوانی داشتند از جمله، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که به دنبال سیل سال گذشته دو هزار واحد مسکونی روستایی در چهارمحال و بختیاری را تعمیر و ۷۷۱ واحد مسکونی را بازسازی کرد.

بیشتر بخوانید:  استاندار چهارمحال و بختیاری: این استان تاکنون در وضعیت هشدار کرونایی قرار نگرفته است

 

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری مسکن استاندار چهارمحال و بختیاری هزار واحد مسکونی روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۴۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، محمد اطهری، مدیر کل بنیاد مسکن استان قم به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن در جمع خبرنگاران گفت: از سال ۱۴۰۰ در سطح استان ۷ هزار و ۵۴۲ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در حال ساخت است که ۴ هزار واحد آن امسال تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده ۳۰۰ واحد از این تعداد اردیبهشت ماه امسال و مابقی در مناسبت‌های مختلف تا دهه فجر به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

مدیر کل بنیاد مسکن استان قم اشاره به فعالیت بنیاد مسکن در حوزه نوسازی و مقاوم سازی خانه‌های روستایی داشت و افزود: در سطح استان ۹ هزار و ۴۵۰ خانه روستایی نوسازی و مقاوم سازی شده که این تعداد معادل ۵۳ درصد از خانه‌های روستایی استان است.

اطهری درباره مقاوم سازی خانه‌های روستایی ادامه داد: بر اساس مصوبه دولت خانوار‌های روستایی می‌توانند از تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی با بازپرداخت ۲۰ ساله و سود ۵ درصد برای مقاوم سازی منازل خود استفاده کنند.

مدیر کل بنیاد مسکن از دیگر خدمات این اداره کل را صدور ۱۱ هزار پروانه ساخت به روستاییان، صدور سند‌های اراضی شهری و روستایی و واگذاری ۴۵۲ قطعه زمین در سال گذشته به روستاییان عنوان کرد و گفت: از ابتدای تاسیس بنیاد مسکن از سال ۵۸ تا به امروز ۶ هزار و ۸۱۵ قطعه زمین به روستاییان واگذار شده است.

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده تکمیل شدند
  • بهره برداری از ۲۵ هزار واحد مسکونی با پرداخت تسهیلات ساخت و مشارکت‌های مردمی
  • آغاز عملیات ساخت ۹۰ واحد مسکونی در شهرستان اردل
  • ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده به بهره‌برداری می‌رسد
  • آغاز ساخت ۷هزار و ۵۴۲ واحد مسکونی در قم از سال ۱۴۰۰
  • رشد۱۲ درصدی تولیدکالا‌های مهم و استراتژیک صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان سال
  • احیای ۱۶ واحد صنعتی و معدنی در چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد شغل برای ۱۳۶ نفر با بهره برداری از واحد تولیدی نخ ابریشم
  • افزودن ۹ واحد صنعتی به جمع شرکت‌های دانش بنیان‌های کشور