Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@10:41:57 GMT

تشکیل ۷۴۲ هسته سلامت درزنجان

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۴۸۸۳

تشکیل ۷۴۲ هسته سلامت درزنجان

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عسگری شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا در محل استانداری زنجان، از تشکیل ۷۴۲ هسته و همیارسلامت در زنجان خبر داد و گفت: این هسته‌های سلامت در راستای پیشگیری از بیماری شوم کرونا فعالیت خوبی دارند.

وی اظهار کرد: بازرسی از تمام هتل‌ها و واحدهای صنفی در شهر زنجان به جد مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار زنجان، گفت: رانندگان درون شهری در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی استان ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

عسگری با بیان اینکه روستائیان برای انجام تست کرونا باید به شهر بیایند، گفت: مرکز درمانی ثابت برای روستائیان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه زنجان در خصوص بیماری کرونا در وضعیت هشدار قرار دارد، گفت: در راستای کاهش این بیماری شوم دو دفتر پیشخوان دولت در زنجان به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب شدولی باز هم برخی از دفاتر پیشخوان دولت باز هم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.

فرماندار زنجان، با بیان اینکه بازرسی از واحدهای صنفی و پاساژها در زنجان به خوبی انجام می‌شود، تاکید کرد: پاساژها و مجتمع‌های تجاری در زنجان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند که در این میان تذکرهای لازم داده شده و باید بازرسی از مجتمع‌های تجاری تشدید شود.

عسگری ابراز داشت: اگر پاساژها و مجتمع‌های تجاری پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند به مدت یک هفته مجتمع تجاری تعطیل می‌شوند.

کد خبر 4974372

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری زنجان رضا عسگری ویروس کرونا ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا گرگان قزوین شهرکرد حجاب و عفاف ستاد مقابله با کرونا ایلام خطبه های نماز جمعه بیرجند سیستان و بلوچستان استانداری سمنان پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۴۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی

یاسر شکوری افسر کشیک سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گودبرداری غیراصولی وسازه نگهبان، در میدان میرعماد، کوچه کاروان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۲ شهید بابایی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه سه مجتمع مسکونی تجاری در قالب ۱۳ واحد مسکونی به علت گودبرداری غیراصولی، وسازه نگهبان، بخشی از سازه آن تخریب شده بود که در معرض خطر ریزش قرار داشت.

شکوری ادامه داد: آتش نشانان با ایمن سازی مکان ضمن هشدار به ساکنان مبنی بر تخلیه واحد‌های خود، نسبت به ایمن سازی مکان اقدام کردند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر اقدامات پیشگیرانه و مدیریت حوادث در این مکان صورت گرفته است.

شکوری یادآور شد: با ایمن سازی مکان حادثه، این ساختمان را برای انجام اقدامات قانونی تحویل عوامل ذی‌ربط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • طرح نور در مجتمع های تجاری اطراف حرم رضوی اجرا می‌ شود
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • مهروموم یک رستوران در شادگان
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • روایت برخورد با مجتمع صنعتی آلاینده در زنجان
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است