Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید جلالی با تصمیم هیئت مدیره باشگاه گل‌گهر در سمت خود ابقا شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با تصمیم هیئت مدیره باشگاه گل‌گهر سیرجان، مجید جلالی در سمت سرمربیگری تیم گل‌گهر سیرجان ابقا شد.

جلالی پس از سه شکست متوالی تیم گل‌گهر در هفته‌های گذشته، روز یکشنبه از سمت خود استعفا داده بود که هیئت مدیره باشگاه گل‌گهر با استعفای او مخالفت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تسنیم

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مجید جلالی باشگاه گل گهر باشگاه گل گهر مجید جلالی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۴۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم

محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان مورد واگذاری سرخابی‌ها گفت: سوم اردیبهشت، روز واگذاری سهام دو باشگاه است و تا آن روز مشخص نیست که چه سازمان و گروهی مالک کدام باشگاه می‌شوند.

او ادامه داد: اختیار خصوصی سازی باشگاه‌های سرخابی به سازمان خصوصی سازی واگذار شده است و شایعاتی که در فضای مجازی در مورد کمالکان دو تیم شنیده می‌شود روز سوم اردیبهشت تعیین تکلیف می‌شود و مالکان دو باشگاه مشخص می‌شوند. در واقع واگذاری ۲ باشگاه پر طرفدار تهرانی از آرزو‌های هواداران فوتبال بود که در دوره‌های قبل و دولت‌های قبلی محقق نشده بود و در دولت فعلی و از زمان حضور آقای هاشمی در وزارت ورزش و جوانان عزم بر واگذاری جدی بوده و هست و به زودی این دو باشگاه واگذار خواهند شد.

اسبقیان در مورد اینکه آیا وزارت ورزش در هیئت مدیره دو باشگاه نقش خواهد داشت یا خیر گفت: ما به دنبال دخالت و حضور در هیئت مدیره و این حرف‌ها نیستیم ما طبق نظر وزیر محترم ورزش، دنبال باشگاه داری­ نیستیم و نقش نظارتی داریم و باید به وظایف دیگر وزارت رسیدگی کنیم.

او افزود: تمام تلاش وزارت اقتصاد و وزارت ورزش و همه بدنه دولت و شخص رئیس جمهور حل مشکلات ورزش است و در این دوره اهمیت زیادی به ورزش داده شده است و مصوبات ورزشی در این دولت گویایی همه چیز است و ما در مورد وزارت اقتصاد نیز فقط کمک از آنها دیده ایم و امیدواریم با بودجه مناسب پروژه‌های ۵۰ یا ۷۰ درصدی را کامل کنیم.

معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مورد بازسازی ورزشگاه آزادی گفت: دستور وزیر برای بازسازی ورزشگاه صادر شده است و باشگاه‌ها و تیم‌های ما برای دریافت مجوز حرفه‌ای نیاز به ورزشگاه استاندارد دارند و در مورد ورزشگاه جدید هم هر زمان ساخت آن را شروع کنیم در مورد جزئیات صحبت خواهیم کرد.

او در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون‌های ورزشی گفت: تمامی انتخابات در موعد مقرر برگزار می‌شود و امروز هم یک فدراسیون سه گانه در نهایت آرامش و با حضور تمام اعضاء برگزار شد و بقیه فدراسیون‌های ورزشی هم در موعد مقرر برگزار می‌شود و بر اساس زمانبندی فدراسیون ژیمناستیک در تاریخ ۲۴ اردیبهشت برگزار می‌شود و فدراسیون انجمن‌های ورزشی هم مراحل پایانی را می‌گذراند و همینطور فدراسیون انجمن‌های رزمی نیز در تاریخ ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود.

اسبقیان در پایان ضمن رد شایعه استعفای سرپرست فدراسیون شطرنج گفت: استعفایی از خانم شادی پریدر به دست ما نرسیده است و از نظر ما ایشان سرپرست فدراسیون هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • مديرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • اتفاق جالب در رفسنجان: واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب بازیکنان!
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • مایلی کهن: مجید جلالی با شاه فالوده نمی‌خورد!
  • (عکس) مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است!
  • هیئت مدیره استقلال جای گرفتن کیت و بلیت بازی نیست!
  • انتقاد تند مدیرعامل سابق استقلال علیه اعضای هیئت مدیره
  • کریمی: هیئت مدیره استقلال برای گرفتن حق جلسه و پیراهن نیست!