Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@21:19:17 GMT

سرحدی زاده (وزیر اسبق کار) درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۵۱۷۱

سرحدی زاده (وزیر اسبق کار) درگذشت

خبرگزاری میزان- ابوالقاسم سرحدّی‌زاده شب گذشته پس یک دوره طولانی بیماری درگذشت. تاریخ انتشار: 09:25 - 25 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۷۷۱۴ خبرگزاری میزان - ابوالقاسم سرحدی‌زاده، دبیرکل و بنیان‌گذار حزب اسلامی کار، نماینده سه دوره مجلس شورای اسلامی و وزیر اسبق کار و امور اجتماعی درگذشت.

در دوران وزارت سرحدی‌زاده بحث‌های زیادی میان وزارت کار و شورای نگهبان پیرامون حق بیمه کارگران کارگاه‌های زیر ۵ نفر به وجود آمد که همین بحث‌ها بعد‌ها زمینه‌ساز تشکیل مجمع تشخیص مصلحت نظام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: محرومیت‌زدایی از دره‌شهر با مشارکت بنیاد برکت سرحدی‌زاده عضو هیات مرکزی خانه کارگر نیز بود و نماینده مردم تهران در مجلس سوم، پنجم و ششم بود که در مجلس ششم، ریاست کمیسیون اجتماعی را هم برعهده داشت که در همین دوره بر اثر سکته مغزی از ادامهٔ فعالیت در مجلس بازماند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی اقتصاد ایران سرحدی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۵۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس ارشد امام(ره) درگذشت

خانم معصومه حائری عروس امام خمینی و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح امروز پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بانو حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی بود که علی‌رغم رنج‌های بسیاری که در دوره‌های مختلف زندگی؛ غربت در روزگار تبعید حضرت امام (ره)، شهادت همسر و چشیدن مصائب این فقدان نقش مادری و ستون خانه بودن را به جا آورد و تا جان در بدن داشت بر عشق خود نسبت به «مصطفی» و «امامِ مصطفی» استوار ماند.

کد خبر 747828

دیگر خبرها

  • تسلیت معاون صدا در پی درگذشت همسر محمدرحمان نظام اسلامی، مجری و گوینده صدا و سیما
  • همسر آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • عروس ارشد امام(ره) درگذشت
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • (ویدئو) واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن!
  • لیبرمن به مقامات صهیونیست: به خانه‌تان بازگردید
  • فیلم| اعتراف مشاور اسبق نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به شکست اطلاعاتی در برآورد حمله ایران!
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود