Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-03-28@15:41:33 GMT

شغل جدید خوانندگان «پازل بند»

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۵۱۸۰

شغل جدید خوانندگان «پازل بند»

علی رهبری و آرین بهاری خوانندگان گروه پازل اولین حضور سینمایی خود را به‌عنوان بازیگر در «گُل به خودی» تجربه می‌کنند.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلمبرداری «گُل به خودی» به کارگردانی احمد تجری و تهیه کنندگی علی قائم مقامی در تهران ادامه دارد.

این فیلم در ژانر کودک و نوجوان ساخته می‌شود و گروه پازل علاوه بر حضور علی رهبری و آرین بهاری به عنوان بازیگران فیلم، ساخت موسیقی متن را نیز بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین یکی از قطعات جدید این گروه در «گُل به خودی» رونمایی می‌شود.

فیلمنامه این اثر نوشته مشترک احمد تجری و لاله قهرمانی است و فضایی عروسکی موزیکال دارد. داستان «گُل به خودی» قصه آمال و آرزو‌های تعدادی کودک است که در پرورشگاه زندگی می‌کنند و به کمک چند عروسک وارد ماجرا‌هایی فانتزی و جذاب می‌شوند.

ابوالفضل رجبی، رایان سرلک، ال آی بشارت و آرینا تجری با معرفی محمدرضا علی نیا بازیگران کودک این فیلم سینمایی هستند.

فیلمبرداری «گُل به خودی» به نیمه رسیده و تاکنون شقایق فراهانی، شادی عزیزی، ستاره حسینی، مهسا ایرانیان و غزاله اکرمی جلوی دوربین علی رنجبر رفته‌اند.

دیگر عوامل اصلی این فیلم عبارتند از کارگردان: احمد تجری، مدیر فیلمبرداری: علی رنجبر، طراح چهره پردازی: محسن دارسنج، نویسندگان: احمد تجری، لاله قهرمانی، صدابردار: امیر شاهوردی، طراح صحنه و لباس: ثنا نوروز بیگی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: فرزاد ظریفی، جانشین تولید: محسن روزبهانی، منشی صحنه: لیلا مربی، سرمایه گذاران: فریبا عزیزی، علی قائم مقامی، احمد تجری، مدیر تدارکات: برزو تقی نژاد، تصویربردار پشت صحنه: زهرا مشکانی، عکاس: مهدی حیدری، مشاور رسانه‌ای: منصوره بسمل، تهیه‌کننده: علی قائم مقامی.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خوانندگان موسیقی گروه های موسیقی سینما و تئاتر گ ل به خودی احمد تجری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۵۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات وزیر کشور درباره جرایم رانندگی: خیلی قدیمی است

احمد وحیدی وزیر کشور با بیان اینکه جرایم رانندگی اضافه نشده و باید به روز شود، گفت: به علت اینکه برخی از این جرایم خیلی قدیمی است، بازدارندگی ندارد.

وزیر کشور با بیان اینکه جرایم رانندگی اضافه نشده و باید به روز شود، گفت: به علت اینکه برخی از این جرایم خیلی قدیمی است، بازدارندگی ندارد.

احمد وحیدی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران درباه مبلغ جرایم رانندگی افزود: اساس جلوگیری از تخلفات رانندگی را مبنی بر فرهنگ سازی و توجه مردم عزیز به ضوابط رانندگی می دانیم ولی عده ای هستند که با عدم رعایت ضوابط از جمله سرعت و سبقت غیر مجاز و ... موجبات ایجاد مشکل برای خودشان و دیگران را فراهم می کنند. بنابراین برابر شرایط قانونی جرایم رانندگی به روز و اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فیلم/ گل به خودی عجیب بازیکن لتونی!
  • گل به خودی بازیکن لتونی مقابل لیختنشتاین در ثانیه 14 بازی! / فیلم
  • اظهارات وزیر کشور درباره جرایم رانندگی: خیلی قدیمی است
  • برگزاری اردو‌های نذرشفا در مشهد الرضا
  • علت شکستن خود به خودی شیشه خودرو و ترمیم آن
  • اجرای طرح نصب ۲۰ دستگاه دوربین ثابت در سطح راه‌های استان قم
  • توصیه‌هایی برای جلوگیری از مسمومیت کودکان در سفر
  • ظریف : چون از آمریکا آمدم خودی محسوب نمی‌شدم/ برای کشت بادمجان در این دولت گفتند شش ماه صبر کنید، از برجام توقع داشتند یکی دو ماهه جواب دهد!
  • فیلم/ شعرخوانی احمد علوی در دیداربا رهبر انقلاب
  • خسارت سنگین سیل به برخی از زیر ساختهای کهگیلویه و بویر احمد