Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: با توجه به ورود وضعیت استان اردبیل در روزهای اخیر به وضعیت وخیم و قرمز تمامی مراکز گردشگری، اقامتی و آبگرم‌های شهرستان سرعین به تعطیلی کشیده شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، نادر فلاحی شامگاه امروز در دیدار با استاندار اردبیل اظهار داشت: با توجه به اینکه استان اردبیل به عنوان قطب گردشگری کشور شناخته می‌شود و سالانه گردشگران بسیار زیادی وارد مناطق مختلف استان می‌شوند پیگیری‌های لازم برای ارائه تسهیلات حمایتی به فعالان حوزه گردشگری و کسب‌ و کارهای متضرر در اولویت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تعطیلی مراکز گردشگری شهرستان سرعین خبر داد و افزود: با توجه به ورود وضعیت استان اردبیل در روزهای اخیر به وضعیت وخیم و قرمز تمامی مراکز گردشگری، اقامتی و آبگرم‌های شهرستان سرعین تا اطلاع ثانوی  تعطیل هستند.

فلاحی با اشاره به پیگیری ارائه تسهیلات حمایتی به مشاغل تعطیل شده تصریح کرد: با توجه به اینکه مشاغل مرتبط با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در موج اول شیوع کرونا در ماه‌های اسفند تا اوایل سال جدید نیز تعطیل شدند و در حال حاصر نیز شاهد وقوع این موضوع هستیم پیگیری ارائه تسهیلات حمایتی به مشاغل تعطیل شده از سوی استانداری انجام شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با تاکید بر روش‌های حمایتی جدید بیان کرد: با توجه به اینکه صنعت گردشگری در مناطق مختلف استان به ویژه در سرعین غالب است تعطیلی مشاغل مرتبط با آن مشکلات معیشتی و اقتصادی بسیاری را برای فعالان این عرصه به وجود خواهد آورد، بنابراین حمایت از آنان امری ضروری است.

بیکاری 2 میلیون نفری در بهار 99 به دلیل شیوع کرونانتیجه تست کرونای پرسپولیسی‌ها منفی شد20 مرکز جامع سلامت استان بوشهر به امکانات غربالگری کرونا مجهز شد

وی تدوین بسته‌های حمایتی جدید را امری مهم دانست و اظهار کرد: در حال حاضر بسته‌های حمایتی از این قشر تدوین و در ستاد استانی مدیریت کرونا به تصویب رسیده که با تصویب در ستاد ملی زمینه برای حمایت از فعالان این حوزه فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/ 146/ی

R41374/P/S6,49/CT11 بیشتر بخوانید... بیمه سلامت ۹۰ درصد هزینه‌های بیماران کرونایی را در چهارمحال و بختیاری پرداخت می‌کند ظرفیت بیمارستان پلدختر تکمیل شد؛ بیماران کرونایی در بخش اورژانس بستری شدند استاندار خراسان رضوی: مشهد باید شهر بدون متکدی و معتاد شود/ کاهش تلفات کرونا با اجباری شدن ماسک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مراکز گردشگری شهرستان سرعین استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۵۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۶ دانش‌آموز خاش بسته معیشتی دریافت کردند

  محمدرضا ریگی مدیرعامل مؤسسه دارالاکرام شهرستان خاش  بیان کرد: بسیاری از دانش‌آموزان به دلیل نداشتن امکانات آموزشی و مساعد نبودن وضعیت اقتصادی خانواده قادر به ادامهٔ تحصیل نیستند که مؤسسه با شناسایی و جذب آنها و بورسیه شدن سعی دارد هیچ دانش‌آموز مستعد و پرتلاشی که به دلایل مالی از ادامه تحصیل بازمانده در سطح شهرستان از آموزش محروم نماند.

وی افزود: به مناسبت ماه مبارک رمضان و کم‌کردن آلام نیازمندان و خانواده‌های کم‌بضاعت مؤسسه اقدام به اهدای ۱۲۶ سبد معیشتی به دانش‌آموزان کرده است تا گوشه‌ای هرچند اندک از مشکلات این خانواده‌ها رفع گردد.
ریگی ادامه داد: بسته‌های معیشتی شامل کالاهای اولیه موردنیاز خانواده‌ها و خشکبار بوده که تهیه آنها از پیش از نوروز آغاز و در ماه مبارک رمضان بین خانواده‌ها توزیع شد.

مدیر عامل دارالاکرام اظهار کرد: دارالاکرام خاش حامی دانش‌آموزان در معرض خطر ترک تحصیل و فاقد سرپرست مؤثر علاوه بر واریز بورسیهٔ تحصیلی با ارائهٔ خدمات پنج‌گانه در حوزه‌های سلامت، معیشت، کارآفرینی، روان‌شناسی، فرهنگ و هنر و ورزش همراه و یاری‌دهنده دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها است.

ریگی با اشاره به اهمیت آموزش و تحصیل گفت: مؤسسه‌ها و خیریه‌ها با کمک و تحت پوشش قراردادن دانش‌آموزان علاقه‌مند به تحصیل و نیازمند می‌توانند آینده‌ای روشن را برای این دانش‌آموزان ترسیم کنند که این اقدام به‌جز پاداش و اجر دنیوی اندوختهٔ خوبی برای آخرت خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • بارندگی شدید در کرمان / مدارس رودبار و فاریاب تعطیل شد
  • مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب برای فردا تعطیل شد
  • مدارس برخی شهرهای سیستان و بلوچستان تعطیل شد
  • ۱۲۶ دانش‌آموز خاش بسته معیشتی دریافت کردند
  • عودت ۱۰ هزار دلار به مسافران در پی آرای صادره ناشی از شکایات
  • مدارس جنوب کرمان به غیر از کهنوج تعطیل اعلام شد
  • تعطیلی مدارس جیرفت و قلعه گنج به دلیل هشدار قرمز هواشناسی
  • توسعه کسب‌وکارهای کوچک ‌و متوسط با رویکردی نوین، راهکار تحقق شعار سال
  • بانه شهر توریستی و تجاری کردستان ‌