Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال سایپا معتقد است که همه فکر می‌کردند که ما در ۳ بازی گذشته‌مان شکست می‌خوریم ولی سایپا با اتکا بر جوانانش یقه ۳ مدعی لیگ را گرفت. - اخبار ورزشی -

صادق بارانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص بازی با شهر خودرو اظهار داشت: بازی خیلی خوبی مقابل شهر خودرو انجام دادیم. ما خیلی هجومی بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم و بازیکن بزرگی مثل مهدی رحمتی نقش پررنگی در این بازی داشت تا شهر خودرو بتواند یک امتیاز کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما در نیمه اول می‌توانستیم از ضربه پنالتی که به دست آوردیم به گل برسیم ولی با بدشانسی این موقعیت را از دست دادیم، البته رحمتی هم به خوبی عکس العمل نشان داد دست من را خواند و مانع از گلزنی‌ام شد.

هافبک تیم فوتبال سایپا افزود: برخلاف انتظار همه، ما در 3 بازی سخت و مقابل 3 تیم پرمهره و مدعی لیگ امتیاز کسب کردیم و بازنده نبودیم. همه فکر می‌کردند سایپا در این بازی‌ها شکست می‌خورد و در پایین جدول قرار می‌گیرد، ولی تیم ما با اتکا به نیروی جوانی  یقه 3 مدعی لیگ را گرفت.

بارانی در خصوص عملکرد سایپا با صادقی در این فصل تصریح کرد: من خودم هم از تیم‌های پایه به تیم بزرگسالان اضافه شدم و می‌دانم که او کار بزرگی برای آینده و توسعه فوتبال انجام می‌دهد. صادقی خودش را فدای هدفش در سایپا کرد. در این فوتبال که همه به دنبال نتیجه هستند او با میدان دادن و برنامه ریزی روی جوان‌ها نشان داد مربی با برنامه‌ای هست. من به مدیریت باشگاه تبریک می‌گویم که در این شرایط  از صادقی حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: تیم ما این‌قدر جوان دارد که در همین بازی با شهر خودرو، بازیکن 18 ساله برای تیم ما به زمین آمد و با انگیزه بالایی هم بازی کرد. قطعا این تیم اگر دو سال کنار هم بازی کند به زودی مدعی قهرمانی لیگ خواهد شد.

هافبک تیم فوتبال سایپا در پایان در خصوص بازی مقابل پیکان خاطرنشان کرد: بازی سختی مقابل پیکان داریم. من پیش از این در پیکان بودم و این تیم را دوست دارم ولی در حال حاضر تمام تلاشم را برای موفقیت سایپا به کار می‌گیرم. ما بازیکنان همه سعی‌مان را می‌کنیم تا مقابل پیکان به پیروزی برسیم و شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم.

طاهری: سایپا به هیچ وجه به سقوط فکر نمی‌کند/ بازی با پیکان سخت‌تر از 3 بازی گذشته‌مان است

 

انتهای پیام/ 

R39383/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تیم فوتبال سایپا بیشتر بخوانید... طاهری: سایپا به هیچ وجه به سقوط فکر نمی‌کند/ بازی با پیکان سخت‌تر از ۳ بازی گذشته‌مان است

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تیم فوتبال سایپا فوتبال انتخابات شورای شهر سایپا تیم فوتبال سایپا شهر خودرو مدعی لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۵۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ‌یک/ برد بزرگ سرآسیایی در کرج مقابل صدرنشین

به گزارش "ورزش‌سه"، این حساس‌ترین بازی هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول بود که به میزبانی سایپا در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد. خیبر با اقتدار در صدر جدول رده بندی مسابقات حضور داشت و با خیال آسوده ای به این مسابقه آمده بود و در سوی مقابل شاگردان مجتبی سرآسیایی پس از تجربه سه شکست پیاپی و دور شدن از روند خوبی که با سرمربی جدید خود داشتند، فقط به پیروزی می اندیشید.
دو تیم با ترکیب زیر و با قضاوت امیر شریفی پا به این مسابقه گذاشته بودند:

داور: امیر شریفی
کمک‌ها: ابراهیم امتنانی، امیر امیری و مصطفی مناجاتی‌پور
ناظر: علیرضا رجبلو

سایپا
فرزاد طیبی‌پور، سید پیمان میری، علیرضا ملکی، رضا مغانلو، محمود شفیعی، مهیار زحمتکش، احسان هادیان، سید محمد طاها طباطبایی، رضا فرجی، رامین آقالو، احسان جودکی.

خیبر خرم آباد
کوروش ملکی، سجاد دانایی، امیرحسین عسکری، حسین ابرقویی نژاد، فرید امیری، علیرضا دغاغله، مهرداد قنبری، حمیدرضا طاهرخانی، مهدی کیانی، سینا خادم‌پور، حسن مرادی‌فر.

نیمه اول این مسابقه یک دیدار فشرده و درگیرانه بود که با تساوی بدون گل تمام شد، اما با شروع نیمه دوم در حالی که سایپا در دفاع بود و خیبر به دنبال ثبت گل اول بود، طاها طباطبایی که یکی از جوانان مستعد تیم سرآسیایی به شمار می‌رود، در زمین خودی توپ را گرفت و پس از اینکه چیزی حدود 60 متر را پا به توپ طی کرد، با یک بغل پا توپ را از ملکی سنگربان خیبر که واکنش خوبی روی این ضربه نداشت، گذر داد و تک گل بازی را ثبت کرد.

پس از این گل تیم خیبر که با حضور نزدیک به 200 نفری هوادارانش در کرج بازی می‌کرد، سراپا حمله شد و در شرایطی که شاهد یک بازی جنجالی بودیم که به دلایل مختلف و به ویژه اعتراض به تصمیمات داور مسابقه بارها متوقف شد، شاگردان مهاجری موقعیت های خوبی برای جبران ایجاد کردند که هیچیک به گل تبدیل نشد تا این مسابقه حساس در پایان با پیروزی سایپا تمام شود.
با این پیروزی خیبر 61 امتیازی ماند تا فجر این فرصت را داشته باشد که به 4 امتیازی اش برسد و از سوی دیگر سایپا 41 امتیازی شد و در رتبه پنجم جدول رده بندی جایگاه خود را تا حد زیادی مستحکم کرد.

دیگر خبرها

  • رضا عنایتی پشت میز شطرنج؛ پوستر پیکان برای بازی با هوادار + عکس
  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • بارانی: با تمام وجود مقابل پرسپولیس قرار می‌‌گیریم
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • جدال انتقامی یک ستاره مقابل فولاد
  • دقیقی: مقابل استقلال دنبال دفاع اتوبوسی نیستیم
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • سایپا نوار پیروزی‌های خیبر صدرنشین را پاره کرد
  • لیگ‌یک/ برد بزرگ سرآسیایی در کرج مقابل صدرنشین
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو