Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی دانشجوی دانشگاه کوثربجنورد، موفق به کسب سه عنوان «پژوهشگر برتر، پایان نامه برتر و دانشجوی برتر» در سومین جشنواره ویژه پروفسور حسابی  شده است.

«زهرا محمدزاده» دانشجوی رشته مهندسی نرم‌افزار دانشگاه کوثر با راهنمایی مهندس «عباس زهره‌وند» عضو هیأت علمی گروه کامپیوتراین دانشگاه موفق شد با کسب تأیید کمیته داوران سومین جشنواره ویژه پروفسور حسابی در محور پایان نامه‌های دانشجویی با ارائه پایان نامه با عنوان «معرفی مفهوم DNA و بررسی نظریات ذخیره سازی داده روی آن» به عنوان پایان نامه برگزیده انتخاب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه کوثر، جشنواره پایان‌نامه‌های برتر ایران جایزه ویژه پروفسور حسابی، به عنوان یکی از جشنواره‌های تحت نظارت آکادمی بین‌المللی علوم و تکنولوژی ایران، هر ساله آثار برتر را انتخاب و معرفی می‌کند.

هدف این جشنواره انعکاس دستاوردهای جامعه علمی، آموزشی و صنعتی سراسر کشور، داوری، بررسی و درجه بندی پایان نامه‌های انجام شده در دانشگاه‌های ایران و در نهایت گردآوری و انتشار برترین پایان‌نامه‌های انجام شده در دانشگاه‌های ایران و طرح‌های پژوهشی در یک مجموعه واحد و به صورت منظم و دوره‌ای است.

گفتنی است الهه سادات ربانی، روابط عمومی دانشگاه کوثر مرکز استان  نیز در دو شاخص اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه و تبلیغات و انتشارات در راستای مدیریت سبز در جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و فناوری کشورموفق به کسب مقام اول شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی خراسان شمالي دانشگاه کوثر بجنورد پایان نامه پروفسور حسابی دانشگاه کوثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۵۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی دزفول برای نخستین بار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول با اشاره به پذیرش دانشجوی دکتری در این دانشگاه، اظهار کرد: دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ برای نخستین بار در مقطع دکتری دانشجو بپذیرد.

مهدی بدیعی ادامه داد: از سال تحصیلی جدید در سه رشته «مهندسی برق گرایش برق قدرت»، «مهندسی عمران گرایش مهندسی و مدیریت منابع آب» و «معماری» دانشجو دکتری تخصصی پذیرفته می‌شوند.

رئیس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول عنوان کرد: داوطلبان برای شرکت در آزمون دکتری می‌توانند از طریق دفترچه راهنمای آزمون، ثبت‌نام و پس از قبولی و طی مراحل پذیرش برای نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۴ پذیرش شوند.

دیگر خبرها

  • پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس با معرفی برترین ها
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • کارگاه طراحی در دانشگاه دولتی بجنورد برگزار می‌شود
  • مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است
  • پارک علم و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان رسید
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی دزفول برای نخستین بار
  • ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند
  • انتشار پایان‌نامه‌های برتر تقاضا محور برای مهار تورم و رشد تولید از دانشگاه شهرکرد