Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعال کارگری هپکو در توییتی به بازداشت کارگران هفت تپه که روز گذشته اتفاق افتاد، واکنش نشان داد و آن را انتقام از عملکرد مثبت قوه قضاییه دانست.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیدامیر میرناصری، فعال کارگری هپکو در توییتی به بازداشت کارگران هفت تپه که روز گذشته اتفاق افتاد، واکنش نشان داد و آن را انتقام از عملکرد مثبت قوه قضاییه دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میرناصری در توییتر خود نوشته است: امروز بازداشت کارگران مظلوم هفت تپه پس از ۳۰ روز اعتراض مسالمت آمیز، دیروز هم واگذاری دوباره هپکو به بیمه و دستور فروش آن و دوباره بلاتکلیفی چند ساله کارگران.
روز گذشته، محمد خنیفر، یوسف بهمنی، ابراهیم عباسی منجزی و مسلم چشمه خاور، از فعالان کارگری شرکت کشت و صنعت هفت تپه در حاشیه اعتراضات کارگری بازداشت شدند.   بیشتر بخوانید: اعتراضات ۳۰ روزه «هفت تپه‌»ای ها به نیروهای امنیتی رسید / بازداشت کارگر بجای متهم! اسدبیگی باید بازداشت شود نه کارگران هفت تپه! طفره نمایندگان خوزستان از پاسخگویی درباره علت بازداشت کارگران هفت‌تپه

همچنین، ابوالفضل رنجبر، نایب رئیس شورای اسلامی کار هپکو در توییتی از مسئولان قضایی شوش خواست تا عملکرد ریاست قوه را الگوی خود قرار دهند. 

رنجبر نوشت: امیدواریم دستگاه‌های قضایی و نظارتی شوش، رئیس قوه قضاییه را الگوی خود قرار دهند و به دنبال مجرمان اصلی باشند نه کارگران.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرونده هپکو بازداشت کارگران هفت تپه قوه قضاییه بازداشت کارگران هفت تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۵۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ کارگر از سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر انقلاب می‌روند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ۴۰ نفر از کارگران استان سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر انقلاب می‌روند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، خلیل‌احمد سلامی اظهار داشت: 40 نفر از کارگران استان به نمایندگی از جامعه کار، تولید و تعاون سیستان و بلوچستان، همزمان با دیدار کارگران کشور با مقام معظم رهبری، در حسینیه امام خمینی(ره) حضور پیدا خواهند کرد. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در اولین روز از هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می کنند.

وی افزود: بنا بر سهمیه تعیین شده، 40 نفر از کارگران پر تلاش سیستان و بلوچستان به نمایندگی از خانواده بزرگ کارگری، کارآفرینی و تعاونگران استان در این برنامه شرکت خواهند کرد. 

رئیس ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر سیستان و بلوچستان همچنین در خصوص ویژه برنامه های این هفته در استان گفت: محور برنامه های هفته کار و کارگر، تکریم و پاسداشت بیش از پیش مقام کارگر و ارج نهادن به زحمات و تلاش های این قشر بی ادعا اما بسیار مهم و اثر گذار در جامعه است.

سلامی عنوان کرد: در تقویم جمهوری اسلامی ایران، پنجم تا یازدهم اردیبهشت هر سال با عنوان "هفته کار و کارگر" نام‌گذاری شده است که در استان نیز با برنامه ریزی و اجرای برنامه های مختلف، گرامی داشته می‌شود. 

وی افزود: بازدید از واحدهای کارگری و گفتگو با جامعه کار و تولید، برگزاری همایش های فرهنگی و ورزشی با حضور خانواده کارگران، تکریم خانواده معظم شهدای کارگر و دیدار نمایندگان جامعه کارگری با امامان جمعه و مسئولان استانی و شهرستانی، بخشی از برنامه های هفته کار و کارگر در سیستان و بلوچستان است که امسال با شعار "مشارکت کارگر، جهش تولید، ایران قوی" برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۳۱ عنوان برنامه ویژه هفته کارگری در گیلان
  • گزارش تحقیق و تفحص درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات به قوه قضائیه ارسال شد
  • صادرات تعاونی های خراسان جنوبی ۴۹ درصد افزایش یافت
  • ۴۰ کارگر از سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر انقلاب می‌روند
  • مبلغ حق مسکن کارگران افزایش می‌یابد
  • افزایش مبلغ حق مسکن؛ عیدی کارگران در هفته کارگر
  • تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال خراسان رضوی
  • خبر جدید در مورد حق مسکن کارگران
  • دومین جلسه دادگاه برگزار شد/ پسر معاون سابق قوه‌قضائیه اعترافاتش را پس گرفت!
  • پسر معاون سابق قوه قضائیه اعترافاتش را پس گرفت! | متهم: چرا شان من هنگام بازداشت رعایت نشد!